Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

munchausen

Vierailija
11.04.2006 |

yritin aiemmin saada keskustelua aikaiseksi sairaudesta nimeltä munchausen by proxy . kun tiedän tai epäilen vanhempien aiheuttavan turhaa kärsimystä lapselleen . onko uusia FIKSUJA MIELIPITEITÄ asiasta?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis eikö oikeasti mitään ? oletteko itsekeskeisiä ja idiootteja ? jaksatte jauhaa jostain reimateceistä ja salkkareiden paulasta ja pietarsaaren tragediasta , mut oikea hätä ei jaksa kiinnostaa .mä tarvin apua miten toimia lapsen parhaaksi ? vai onko liian vaikea aihe????????????

Vierailija
2/20 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähetyt asiaa noin ja kuten edellisessä ketjussa, niin ei ole suuria toiveita asiallisiin vastauksiin, ymmärräthän sen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai jos lapsella on hätä niin ei toimita? ok taidanpa ottaa torkut .mitä yhdestä kakarasta ?

Vierailija
4/20 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten pitäisi lähestyä asiaa ? ehdotuksia ?

Vierailija
5/20 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä tarkkailevat tilanneta ja ottavat tarvittaessa yhteyttä lastensuojeluun. Epäilyistä voi myös itse tehdä lastensuojeluun ilmoituksen.

Vierailija
6/20 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos epäillään lapsen pahoinpitelyä, soitto lastensuojeluviranomaisille!! Ei siinä auta todellakaan keskustelut täällä av:lla, jos joku pahoinpitelee lastaan tälläkin hetkellä!

Vierailija
7/20 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun neuvolassa kielletään kaikki ongelmat . lapsi kuulemma kääntyy ja osaa vaikka mitä ja oikeasti ei mitään . vanhemmat kieltävät kaiken mutta vievät kiltisti knn kun eivät itse TAJUA AIHEUTTAVANSA TILANNETTA .

Vierailija
8/20 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa sitä että lasta tarkoituksella pidetään hunosti jotta saatadaan enemmän huomiota itselle . siis lapsen ns. sairauksien kautta saadaan sääliä tms .

Vierailija
9/20 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kuuluu taudinkuvaan , että , asiaa ei myönnetä.

Vierailija
10/20 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne vanhemmat tekee? Pahoinpitelevätkö? Jos neuvolassa mitään ongelmia ei ole ilmennyt, niin miten he sitä huomiota hakevat? Yleensähän tuohon oireyhtymään kuuluu se, että vanhemmat vie lasta lääkäriin ja keksii tarinan, mistä vammat ovat tulleet, todellisuudessa siis itse ovat ne aiheuttaneet. Mutta siis onko tällä lapsella vammoja?

Vierailija
11/20 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti ne vaatisivat testejä, liioittelisivat oireita jne.

Vierailija
12/20 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole fyys vammoja kun se että ei pääse ulos ja kaiket päivät makaa sohvalla ja ei saa kunnon ruokaa ja käy suolistotutkimuksissa , magneettikuvauksissa , neurologilla ym .turhat tutkimukset aiheuttavat kärsimystä .ja kuitenkin vanhempien mielestä lapsi ihan normaali . herrajumala kun jalat ei kanna edes hyppykiikussa kunnolla . saa yksinkertaisesti liian vähän ruokaa , ulkoilua , ja virikkeitä .

Vierailija
13/20 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitavat olla vain yksinkertaisia

Vierailija
14/20 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai tyhmyys voi olla lastensuojelun ilmoitusperuste?

Vierailija
15/20 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei ole fyys vammoja kun se että ei pääse ulos ja kaiket päivät makaa sohvalla ja ei saa kunnon ruokaa ja käy suolistotutkimuksissa , magneettikuvauksissa , neurologilla ym .turhat tutkimukset aiheuttavat kärsimystä .ja kuitenkin vanhempien mielestä lapsi ihan normaali . herrajumala kun jalat ei kanna edes hyppykiikussa kunnolla . saa yksinkertaisesti liian vähän ruokaa , ulkoilua , ja virikkeitä .

Ja vaatimalla vaatii tutkimuksia jne. Ei sellaisesta kärsivä ihminen väitä lastaan normaaliksi vaan päinvastoin liioittelee jokaista pientäkin vaivaa suunnattomasti.

Vierailija
16/20 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok , mistä sitten on kyse ? lapsi kuitenkin kärsii . JA ANTEEKSI KIELIOPPIVIRHEET ; KONE KOLMATTA PÄIVÄÄ KÄYTÖSSÄ.

Vierailija
17/20 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munchausen vaan sullekin.

Vierailija
18/20 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haista kuule itse kun olet niin älykkö . korostan vielä että olen HUOLISSANI PIENESTÄ LAPSESTA:

Vierailija
19/20 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin sairaiden lasten vanhemmilla monesti reaaliteetit heittävät kun näkee paljon lapsia joilla on asiat niin paljon huonommin. Välttämättä lapsi joka osaa istua mutta ei kävellä puolitoistavuotiaana, ei tunnu mitenkään epänormaalilta siinä vaiheessa kun tietää että olisi ihan mahdollista ja jopa todennäköistä että lapsi ei osaisi edes istua.

Vierailija
20/20 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt aikaisempaa aloitustasi aiheesta,voisitko nostaa sen. Mulla vois olla infoa/neuvoja kunhan voin lukea mitä olet aiemmin aiheesta kirjoittanut!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi