Varattujen ”tyttöjenreissut” ja ”poikienreissut”
Kun varatut miehet tai naiset lähtee risteilylle tai laskettelukeskuksen omien ystäviensä kanssa, onko reissut ihan samanlaisia kummallakin sukupuolella? Mikä on se pääasiallinen syy lähteä ja mitä reissussa tehdään?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet pyrkivät panemaan mutta eivät saa keltään.
Naiset lähtevät vain tanssimaan/teatterimatkalle/kaupunkilomalle mutta päätyvät naimaan.
noin kärjistetysti toki tämä ;)
Nasevan lyhyt ja realistinen kiteytys!
Lisäisin, että nainen selvinpäin kovassa moraalissaan kailottaa ja painottaa, että mulla on se oma maailman paras ja rakas mussukka kulta-pulta mies ja muuta en tarvi.
Muutama paukku ja viini "kulttuurin lomassa" ja tyttöseurassa, niin se viinapillu kampeutuu sielusta esille ja vietit vievät.
Sitte on jopa muutaman vuoden morkkis ennenkuin uudestaan mihkään reissulle uskaltaa.
Ja viiniä ei todellakaan kahta lasia enempää.Mulla aivan samat kokemukset naisista, eikä vain yhdestä
Ettei se todellin sielu kulissipinnan alta vaan pääsis ryöpsähtämään esille...
Pelkää siis juomista, koska ei pysty hillitsemään perimmäistä panohaluaan.Lapsuuden kodista saatua mallia ei pitäisi projisoida muihin. Ikävää, jos tuo oli äitisi tapana, mutta silti se ei tarkoita että kaikki muut naiset olisivat samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
No Lapissa tyttöjen ilta päättyi yhden naisen mökille kolmen ravintolasta löydetyn jannun kanssa.
Olin yksi heistä. Tyttöjä oli neljä ja kaikki naimisissa ja lapset oli kotona kuulemma kans.
Yksi jäi siis ilman?
No Lapissa tyttöjen ilta päättyi yhden naisen mökille kolmen ravintolasta löydetyn jannun kanssa.
Olin yksi heistä. Tyttöjä oli neljä ja kaikki naimisissa ja lapset oli kotona kuulemma kans.