Varattujen ”tyttöjenreissut” ja ”poikienreissut”
Kun varatut miehet tai naiset lähtee risteilylle tai laskettelukeskuksen omien ystäviensä kanssa, onko reissut ihan samanlaisia kummallakin sukupuolella? Mikä on se pääasiallinen syy lähteä ja mitä reissussa tehdään?
Kommentit (63)
Miehet pyrkivät panemaan mutta eivät saa keltään.
Naiset lähtevät vain tanssimaan/teatterimatkalle/kaupunkilomalle mutta päätyvät naimaan.
noin kärjistetysti toki tämä ;)
Olen huomannut, että naiset villiintyvät näillä reissuilla enemmän.
Mä teen kahdenlaisia tyttöjenreissuja. Joko käyn joidenkin kavereitteni kanssa pienillä vaellusretkillä tai sitten istutaan jonkin porukan kanssa hetkinen baarissa, mahdollisesti teatterikäynnin jälkeen. Harvemmin ollaan kovin pitkään, yhdellä jos toisella on kuitenkin seuraavana aamuna aikainen herätys. Toki välillä on intoa ja tilaisuus istua vähän pitempäänkin.
Pakko sanoa myös, että risteilylle mua ei saisi raahattua millään konstilla. Ylipäänsä olen kovin vastentahtoinen lähtemään mukaan mihinkään biletykseen, mistä ei pääse samana iltana ja itse valitsemanaan aikana kotiin.
Mun kokemuksen mukaa, jätkien illoissa ja reisuissa meillä on nimenomaan pääasia pitkää jätkien kesken hauskaa ja rentoutua, eikä sillon mietitä naisia tai lähetä niitä ettimää mistää, kyllä parisuhteista puhutaan välillä tai ongelmista jos koetaan tarpeelliseks, mutta pääasia on rentoutua vanhojen tai uudempien jätkä frendien kanssa 😊.
Riippuen reissusta, välillä ollaa vaan mökillä, jonku himassa saunomassa ja sillon vaa jauhetaa skeidaa, tehää hyvää safkaa, sanotaan, dokataa ja pelataa. Joskus käydään paikallisessa tai jossai baarissa joraamassa tai chillaamassa eikä meistä kukaa varatuista oo ikinä kenenkää matkaa lähteny saati tuonu majapaikkaa.
Aina tietysti löytyy maan päältä pettäjiä, mutta ne onki yleensä tietyn tyyppisiä ihmisiä psykologisesti, jotka ei ole ihan perillä itsestään.
Firman pikkujoulu ja osilla reisuilla oon nähny kun osa varatuisra miehistä (miehiä 98% työntekijöistä) on hakenu nais seuralaisen jonka mökkii menny yöpymään tai hakenu huoneeseensa, mutta ei meilläkää kaikki sitä tehny vaa se tietty sama joukko.
Ja jos yhtää lohduttaa ni ihmettelin kyllä miks helvetissä ku nämä miehet olivat 1988-94 syntyneitä eli varsin nuoria, ja niiden yöhoidot olivat keski-ikäisiä, pinnallisesti ja ulkonäöllisesti sanottuna ei niitä kedon kauniimpia kukkasia ja semi lihavia naisia, kun heidän kotonaan oli oikeistikin hyvin viehättäviä, nuoria ja hyvässä kunnossa olevia naisia.
Tätä ihmeteltiin me muut varatut miehet jotka ei siihe hommaa lähetty.
Ja katumus seuraavana päivänä näillä miehillä oli kyllä kova ja se paisto naamasta.
Pitäkäähän parisuhteista huolta, jos teidän välissä ei oo tilaa ni ei siihe kukaa pääse 🤗! Jos on taas sarjapettäjä mies, ja et hyväksy ja halua että se käy vieraissa ni valitettavasti se ei tuu loppumaa..
Lohdutuksesksi suurin osa ei petä!😊
Kerran käytiin tyttöporukalla Flamingossa kylpemässä, syömässä ja päädyttiin lopulta yökerhoon bilettämään. Kaikki varattuja eikä kellään mitään intressiä pokailla vieraita miehiä. Sitten on ollut muutama ulkomaan matka kavereiden kesken, joissa pääpointti on ollut uusien paikkojen näkeminen, hyvä ruoka ja shoppailu. Ei siis dokaaminen tai pettäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattujen tyttöjen reissut on yleensä sellaisia, että baarissa/juhliessa jossain nautitaan miesten huomiosta. Ihan sama vaikka olisi varattu, tykätään vaan testata omaa markkina-arvoaan. Raaka fakta
Niin, ja miehet ei toki tee sitä että lähtee ulos jätkäporukalla tsekkailemaan naisia ja hakemaan huomiota. :)
Tavallinen mies tietää testaamattakin, ettei huomiota heru. Korkeintaan naisen korkokengille oksentamalla saa hetkeksi huomiota, mutta ei positiivisessa mielessä. Miehet menee baariin juomaan ja katselemaan kinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattujen tyttöjen reissut on yleensä sellaisia, että baarissa/juhliessa jossain nautitaan miesten huomiosta. Ihan sama vaikka olisi varattu, tykätään vaan testata omaa markkina-arvoaan. Raaka fakta
Niin, ja miehet ei toki tee sitä että lähtee ulos jätkäporukalla tsekkailemaan naisia ja hakemaan huomiota. :)
Tavallinen mies tietää testaamattakin, ettei huomiota heru. Korkeintaan naisen korkokengille oksentamalla saa hetkeksi huomiota, mutta ei positiivisessa mielessä. Miehet menee baariin juomaan ja katselemaan kinkkuja.
Potkalla vai ilman?
Jos vaatii 100% uskollisuuta, silloin on parempi olla pariutumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset lähtevät vain tanssimaan/teatterimatkalle/kaupunkilomalle mutta päätyvät naimaan.
Nasevan lyhyt ja realistinen kiteytys!
Lisäisin, että nainen selvinpäin kovassa moraalissaan kailottaa ja painottaa, että mulla on se oma maailman paras ja rakas mussukka kulta-pulta mies ja muuta en tarvi.
Muutama paukku ja viini "kulttuurin lomassa" ja tyttöseurassa, niin se viinapillu kampeutuu sielusta esille ja vietit vievät.
Sitte on jopa muutaman vuoden morkkis ennenkuin uudestaan mihkään reissulle uskaltaa.
Ja viiniä ei todellakaan kahta lasia enempää.Ettei se todellin sielu kulissipinnan alta vaan pääsis ryöpsähtämään esille...
Pelkää siis juomista, koska ei pysty hillitsemään perimmäistä panohaluaan.
Apua, mistä tiesit? Toivottavasti et ole mies.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaatii 100% uskollisuuta, silloin on parempi olla pariutumatta.
Huh huh! Melkoista tuubaa. Kerrothan tuon myös kumppanillesi, ja ehkä on parempi ettet pariudu ollenkaan.
Mies reissaa miesporukalla vain jalkapallomatsien takia eikä nuo reissut eroa kyllä meidän yhteisistä reissuista mitenkään. Nähtävyyksien kiertelyä, yleistä hengailua ja laatujuomien nauttimista hyvässä seurassa.
Minä taas matkustan suosikkiyhtyeiden konsertteihin. Toisinaan olen reissussa ihan yksin, toisinaan taas ystävien kanssa.
Risteilyistä ja laskettelukeskusmeiningistä kumpikaan ei välitä, ei yhdessä eikä kaveriporukalla.
Tyttöjenreissut on perheellisen elämän suola. Ihana irtiotto perhearjesta. Pitkä viikonloppu jolloin tarvitsee huolehtia vain itsestään ja omista tarpeistaan. Saa palata taas siihen ihanaan olotilaan, joka oli 15 vuotta sitten. Rakastan perhettäni ja tällaisen nollausviikonlopun jälkeen aina vieläkin enemmän.
Eipä sitä koskaan tiedä mitä toinen ihminen tekee kun perävalot häviää horisonttiin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitä koskaan tiedä mitä toinen ihminen tekee kun perävalot häviää horisonttiin.
Pikemminkin tuntemattoman herran Horisontti häviää teidän rouvanne Perävaloihin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hakemaan huomiota..hah hah. Ihan kuin tavismies saisi huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöjenreissut on perheellisen elämän suola. Ihana irtiotto perhearjesta. Pitkä viikonloppu jolloin tarvitsee huolehtia vain itsestään ja omista tarpeistaan. Saa palata taas siihen ihanaan olotilaan, joka oli 15 vuotta sitten. Rakastan perhettäni ja tällaisen nollausviikonlopun jälkeen aina vieläkin enemmän.
Mitä ne omat "tarpeet" ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäisin, että nainen selvinpäin kovassa moraalissaan kailottaa ja painottaa, että mulla on se oma maailman paras ja rakas mussukka kulta-pulta mies ja muuta en tarvi.
Muutama paukku ja viini "kulttuurin lomassa" ja tyttöseurassa, niin se viinapillu kampeutuu sielusta esille ja vietit vievät.
Sitte on jopa muutaman vuoden morkkis ennenkuin uudestaan mihkään reissulle uskaltaa.
Ja viiniä ei todellakaan kahta lasia enempää.Ettei se todellin sielu kulissipinnan alta vaan pääsis ryöpsähtämään esille...
Pelkää siis juomista, koska ei pysty hillitsemään perimmäistä panohaluaan.
Lapsuuden kodista saatua mallia ei pitäisi projisoida muihin. Ikävää, jos tuo oli äitisi tapana, mutta silti se ei tarkoita että kaikki muut naiset olisivat samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkää siis juomista, koska ei pysty hillitsemään perimmäistä panohaluaan.Lapsuuden kodista saatua mallia ei pitäisi projisoida muihin. Ikävää, jos tuo oli äitisi tapana, mutta silti se ei tarkoita että kaikki muut naiset olisivat samanlaisia.
90-luvulta naisten pettäminen on lisääntynyt 40%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ymmärrä mitä eroa on katsella naisia koska pitää naiskauneudesta vs. se kun naiset hakevat huomiota siitä kun heitä katsellaan? Ei pitäisi olla kenellekään uutinen, että naiset ovat paljon enemmän kipeitä vastakkaisen sukupuolen huomiosta siten, että mitään seksiä ei tapahdu.
En käy risteilyillä enkä laskettele, mutta joskus käyn naispuolisen ystäväni kanssa esimerkiksi Tallinnassa käsityötarvikeostoksilla. Ja tässä yhteydessä käsitöihin ei liity yhtään mitään kaksimielistä. Samalla reissulla syödään hyvin, juodaankin, ja rupatellaan syntyjä syviä.
Työn puolesta matkustan lähinnä kotimaassa, ulkomailla vain 1-2 kertaa vuodessa. Niilläkin reissuilla usein syödään hyvin mutta harvemmin juodaan.
Sitten on matkoja, jotka teen yksin, koska olen kiinnostunut erilaisista matkakohteista kuin miesystäväni, enkä tarvitse ystäviä matkaseuraksi. Niihin ei kuulunut seksi tai edes ryyppääminen silloinkaan, kun olin vielä sinkku.
Miesystäväni matkustelee vähemmän kuin minä, mutta hänen matkansa liittyvät yleensä vanhojen tuttujen tapaamiseen (on aikoinaan työskennellyt vuosia ulkomailla), urheiluun (käy katsomassa jotain peliä) tai ihan vain miesporukalla lähtevät jonnekin, kun saavat halvan reissun ja haluavat mennä keskenään.
En voisi olla parisuhteessa, jossa erikseen reissaaminen olisi ongelma.