Oletko kaupassa töissä, apua!
Jos olet töissä kaupassa, tyyliin ruokakauppa tai marketti, niin kerro millainen sun työpäivä on. Mitä teet ensin kun menet töihin, mitä työtehtäviä päivän aikana on? Olen menossa kauppaan töihin ekaa kertaa, en tiedä millaista se työ on.
Kommentit (2)
Mä oon ollut kaupassa töissä, nyt tosin olen äitiyslomalla. Kaupan tehtävät riippuu siitä mihin vuoroon menee töihin.
Amulla ekavuoroon, siis ennen kaupan ovien aukeamista tulevat laittavat liha-, kala- ja leikkeletiskit myyntikuntoon. Huolehtivat tuoreet leivät esille, perkaavat hedelmä ja vihanneshyllyn huonokuntoiset ja nahistuneet pois ja täyttelevät ja kohentelevat muutenkin hyllyjä.
Ne joilla on kassavuoro hakevat pohjakassat ja kirjautuvat tunnuksillaan kassajärjestelmään ja avaavat kassapisteensä.
Suunnilleen samanlaisena työt jatkuvat pitkin päivää, eli hoidellaan tavaraa hyllyyn ja tilataan uutta myytävää.
Yleensä uusi tulokas ainakin meillä työskentelee muutaman päivän vanhemman työntekijän parina, joka opastaa talon tavoille ja kertoo miten mikäkin eteen tuleva homma hoidetaan.
Tsemppiä AP:lle uuteen työhön!
Help