Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nokia is back! Paluu markkinajohtajaksi jo yhdellä alueella – näin uudet Nokia-puhelimet ovat menestyneet toistaiseksi eri maissa

Vierailija
11.12.2017 |

Counterpointin mukaan vuoden kolmannella neljänneksellä Nokia-puhelimet, peruspuhelimet ja älypuhelimet yhteenlaskettuna ylsivät 8. sijalle maailmanlaajuisissa toimituksissa. Intiassa Nokiat ylsivät yhteenlaskettuna markkinoiden 5. sijalle, Venäjällä 4. sijalle, Indonesiassa 3. sijalle ja laajemmalla Lähi-idän alueella Nokia on palannut jo markkinaykköseksi kaikissa puhelintoimituksissa.

Vahva esitys muutamalla mallilla lyhyessä ajassa. Nokian uudet puhelimet ovat erinomaisia värkkejä. Ei tuollaiseen suoritukseen huonoilla luureilla pääse.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heko heko.. Androidkökkö Aasiassa valmiiksi asennetuilla vakoiluohjelmilla ei ole Nokia. Missä vanhat Nokian mallit? Ne aidot!!!

Vierailija
2/30 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko Nokia-puhelimet Nokian omia tuotteita? Miten olen siinä käsityksessä että on vain antanut nimensä käyttöön ja valmistaja eri....korjaa jos olen väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokian ei orig. puhelin on back, mutta kurssi on pysyvästi down. Valitettavasti!

Vierailija
4/30 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko Nokia-puhelimet Nokian omia tuotteita? Miten olen siinä käsityksessä että on vain antanut nimensä käyttöön ja valmistaja eri....korjaa jos olen väärässä.

Läheisessä yhteistyössä Nokian kanssa. HMD:n johto kaikki Nokialta.

Vierailija
5/30 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä enää osta Nokiaa, sen päätin kun pulju myytiin. Merkkiuskollisuus päättyi siihen.

Vierailija
6/30 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta hyötyykö Nokia näistä puhelimien myynnistä? Itsellä on Nokian uusi malli ja erittäin tyytyväinen olen.

Vierailija
7/30 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nokialaisissa ei ole muuta nokiaa kuin nimi, muutoin samoja android-kopioita joita markkinat täynnä muutenkin.. vakoiluvapaita puhelimia on hankala löytää

Vierailija
8/30 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nokialaisissa ei ole muuta nokiaa kuin nimi, muutoin samoja android-kopioita joita markkinat täynnä muutenkin.. vakoiluvapaita puhelimia on hankala löytää

Blackberry

Vierailija
9/30 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta hyötyykö Nokia näistä puhelimien myynnistä? Itsellä on Nokian uusi malli ja erittäin tyytyväinen olen.

Nokia saa rojalteja patenttien ja tuotemerkkinsä takia. Puhelinten menestys on hyvä myös koko brändille. Onhan siinä varmaan mahdollisuus lopulta vaikka ostaa koko putiikki.  Windows-puhelimista ei edes valtavalla satsauksella tullut mitään.

Vierailija
10/30 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nokia saa rojalteja patenttien ja tuotemerkkinsä takia. Puhelinten menestys on hyvä myös koko brändille. Onhan siinä varmaan mahdollisuus lopulta vaikka ostaa koko putiikki.  Windows-puhelimista ei edes valtavalla satsauksella tullut mitään.

Niin kumpi ostaa kumman tarkoitat? Nokia ostaa vai Nokia ostetaan?

Vierailija
11/30 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kumpi ostaa kumman tarkoitat? Nokia ostaa vai Nokia ostetaan?

Nokiankin joku voi ostaa vaan ei HMD. Nokia taas voinee ostaa HMD:n jos puhelimista tulee suuri bisnes.

Vierailija
12/30 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokiasta voi tulla uusi Nokia 😏

Vierailija
13/30 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia 8 on vuoden 2017 Android-puhelin.

This year’s award goes to Nokia Phones! For a company that’s new to the smartphone game—HMD, that is—to deliver a flagship that consistently beats far more expensive devices is no easy feat. The Nokia 8 proved it was worth the hype.

https://www.androidauthority.com/best-android-2017-best-brand-823591/?u…

Vierailija
14/30 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän oli se mitä hakivat. Kaikki ylimääräinen myyntiin ja keskitytään oleelliseen. Siihen oli varaa firman pomoilla kyllä, mutta Suomellapa ei olisi ollut.

Vierailija
15/30 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän oli se mitä hakivat. Kaikki ylimääräinen myyntiin ja keskitytään oleelliseen. Siihen oli varaa firman pomoilla kyllä, mutta Suomellapa ei olisi ollut.

Ketkä hakivat ja mikä se oleellinen on? 

Vierailija
16/30 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhelimet saisivat tuulta alleen ja myynti nousisi raketinomaisesti, miten se vaikuttaisi Nokiaan? Käsittääkseni noita puhelimia valmistaa eri yhtiö.

Vierailija
17/30 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/30 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin syksyllä Nokia8:n ja oon enemmän kuin tyytyväinen.

Vierailija
19/30 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin syksyllä Nokia8:n ja oon enemmän kuin tyytyväinen.

Se ja kutonen ovat pärjänneet huiman hyvin esim. GSM Arenan äänestyksessä vuoden parhaasta puhelimesta. Kutonen on kaiken lisäksi mid range ja kasi ollut markkinoilla vasta lyhyen aikaan. Tuo ei huonoilta puhelimilta onnistu.

https://www.gsmarena.com/top_10_fan_favorite_phones_2017-news-28840.php

Vierailija
20/30 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin jos ei ole vain hypeä niin saattaa löytyä suurikin markkina.

Wearable technology that can spot cancer 'several months' before it occurs is just around the corner, says Nokia's chief executive

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-5307923/Cancer-spotted-w…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi