Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies varaisi vain itselleen lomamatkan niin..

Vierailija
11.12.2017 |

Jos mies varaisi sinulta mitään kysymättä itselleen matkan lomansa ajaksi jonka ajankohdasta ei myöskään keskusteltaisi ja teillä olisi yhteinen lapsi niin miten suhtautuisit? Minkälaisen kuvan saisit miehestä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi seonnut. Koska jos niinkauan olisimme olleet yhdessä että olisi yhteinen lapsi niin tuntisi minut senverran hyvin että tietäisi että ei ole ok ja toisaalta en ikinä tuollaista miestä olisi valinnut.

Toinen vaihtoehto että miestä ei enää tippaakaan kiinnosta/haluaa eron.

Miksi ap kysyy?

Kysyn vain että mitä tykkäisitte.. Olenko ainoa, joka ei tollaisesta pahemmin tykkää enkä kyllä koskaan voisi tehdä noin rakastamalleni ihmiselle. Vaikuttaa ehkä siltä että mies ei minua rakasta ja tahtoo mennä yksin menojaan mutta kuitenkin "olla" kanssani kontrollaidekseen minun elämääni että minä jättäisin omani elämättä, koska siis multahan on kaikki oma aika täysin kielletty tai reissut ilman miestä. Tälleen aikuisena naisena mieluummin otan elämäni omiin käsiini etenkin jos miehen puolelta tollainen meininki.. Mielestäni en ole yhtään kohtuuton. En ole siis vihainen, enkä surullinen. Lähinnä vain yllätyin ja tämä sai minut näkemään asioita yhä selvemmin..

Olen tuo ylempi kirjoittaja. Tuohan on todella kurjaa, onko mies aina ollut tuollainen? Oletteko puhuneet asiasta? Onko muutenkin itsekäs? Miksi siedät tuollaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä