Mies halusi harrastaa sek5iä samalla kun hänellä on vr lasit päässä
Ilmeisesti katsoi jotain videota sieltä, kun käski aina mitä tehdä milloinkin.
Aluksi ajattelin et teen kerran miehen mieliksi, mutta tuli paha mieli jälkeenpäin. Nyt mies muutaman päivän välein kehuu kuinka kivaa se oli ja haluaisi uudestaan.
Suostuisitteko muut naiset tämmöseen? Itse en enää suostu...
Kommentit (15)
Tottakai suostut. En kerralla laitat itse myös Vr-lasit päähän. Siinä iso-m*nainen musta sonni jyystää menemään. Sitten käskytät miestäsi samoihin asentoihin kuin videossa.
Miehesi on nero. Jos joskus vielä joudun harrastamaan seksiä jonkun kanssa, laitan jonkun zombijutun pyörimään. Yritän muistaa välillä voihkia huutamisen sijasta.
Pääseekö VR-laseilla mukaan johonkin junajuttuun..??
Juu, juu...
Mutta ei pöllömpi idea. Heti kun alkaa moisia tulemaan, niin mulle kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai suostut. En kerralla laitat itse myös Vr-lasit päähän. Siinä iso-m*nainen musta sonni jyystää menemään. Sitten käskytät miestäsi samoihin asentoihin kuin videossa.
Taas kerran oli munan koko pääosassa naisen jutussa, vaikka yksi palstatotuuksista on, että vain miehet ovat kiinnostuneita munan koosta.
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö VR-laseilla mukaan johonkin junajuttuun..??
Etkö oo Virtual Reality (vr) laseista kuullu?
Sano pliis, että tää on trolli. Joka tapauksessa, jos mieheni ehdottaisi tuota niin en ikimaailmassa suostuisi.
Ihan sama mitkä lasit ois miehellä jos sais vaan MUNAA! terveisin, puutteessa oleva nainen
Tottakai suostuisin. Miksi en suostuisi? Kaikki lelut tuovat seksiin niin paljon lisää ja antaa vaihtelua. Taidan ostaa miehelleni kanssa vr-lasit joululahjaksi:)
Vierailija kirjoitti:
Sano pliis, että tää on trolli. Joka tapauksessa, jos mieheni ehdottaisi tuota niin en ikimaailmassa suostuisi.
Totta kai tämä on trolli. Paljon aidommalta toiminta tuntuu esimerkiksi flesun kanssa kuin naisen, joka lähinnä rikkoo illuusion olemalla eri kokoinen ja liikkumalla eri tavalla ja kämpelömmin kuin se videon hottis.
Tää olikin hieno homma. Ei ole tullutkaat mieleeni aikaisemmin. Laseilla voi naida kuumaa kaks kymppistä ja vaimon römpsä hoitaa lutkutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Tää olikin hieno homma. Ei ole tullutkaat mieleeni aikaisemmin. Laseilla voi naida kuumaa kaks kymppistä ja vaimon römpsä hoitaa lutkutuksen.
Heh, sä tarviit tuohon niitä vr-laseja. Mulla on ihan livenä kotona semmoinen, miespuolinen tosin. T: nelikymppinen muija
No sanotaanko vaikka näin, että mies saisi tehdä aika paljon vastapalveluksia enkä uskoisi häneltä löytyvän pitkäjänteisyyttä siihen.