Meillä on kotona erikseen miesten ja naisten vessa.
Muutettiin tälläiseen asuntoon jossa 2 Wc:tä, koska olin kyllästynyt mieheni pöntön viereen tiputteluun ja ei suostunut istualleen virtsaamaan. Eli itse saa nyt pitää puhtaana sitä toista vessaa ja minä omaani. Siihen toiseen vessaan en astu jalallanikaan eikä hän todellakaan tule minun vessaani tarpeilleen.
Kommentit (8)
Entäs vieraat...ei saa käydä ollenkaan ettei vain tule vieraita pöpöjä?
On meilläkin 2 vessaa mutta ihan ovat vapaassa käytössä omalle porukalle ja vieraille.
Löytyy mies ja teinipoika mutta he ovat sisäsiistejä eivätkö kuse lattialle ym.
Siivoaako se mies nyt sen oman vessansa paremmin vai haiseeko siä kusi?
Olisipa mahdollisuus omaan vessaan ja kylpyhuoneeseen niinkuin Kanadassa.
Meillä on kanssa 2 vessaa ja toinen on ensisijaisesti pissaamiseen (tämä on suihkun ja kylpyammeen yhteydessä) ja se toinen sitten varsinaisesti "istunnoille" (on pelkkä vessa josta saa ikkunan auki).
Vierailija kirjoitti:
Entäs vieraat...ei saa käydä ollenkaan ettei vain tule vieraita pöpöjä?
On meilläkin 2 vessaa mutta ihan ovat vapaassa käytössä omalle porukalle ja vieraille.
Löytyy mies ja teinipoika mutta he ovat sisäsiistejä eivätkö kuse lattialle ym.
Siivoaako se mies nyt sen oman vessansa paremmin vai haiseeko siä kusi?
Vieraat käy niin että naiset käy minun vessassa ja miehet hänen vessassaan. On hänen vastuullaan onko vessa siisti vai ei. Vessan ovi on kyllä kiinni eikä hajua tule. En tiedä missä kunnossa se on enkä välitäkään.
Minä tekisin mielelläni samoin. Vaimoni jättää milloin minnekin hiuslakkojaan, kynsilakkojaan, harjojaan, mitä erilaisimpia voiteita jne. Itse tykkään pitää kaiken siistinä ja peilikaapin avatessani haluan, että kaikki on siististi ja tyylikkäästi paikallaan. Vaimolle tuo tuntuu olevan toivotonta.
Vierailija kirjoitti:
Minä tekisin mielelläni samoin. Vaimoni jättää milloin minnekin hiuslakkojaan, kynsilakkojaan, harjojaan, mitä erilaisimpia voiteita jne. Itse tykkään pitää kaiken siistinä ja peilikaapin avatessani haluan, että kaikki on siististi ja tyylikkäästi paikallaan. Vaimolle tuo tuntuu olevan toivotonta.
Näin pääsee siitäkin riitelystä heti eroon kun molemmilla on omat vessat. Ymmärrän sinua kyllä.
Kusitippajankkaajan elämä on aika säälittävää.
Hyvä idea!