Mitä ihmettä lahjaksi miehelle jonka kanssa juuri aloitin seurustella?
Mies on siis uusi tuttavuus ja en tunne vielä niin hyvin että tietäisin mitä hän tarvitsee tai haluaa. Olen kysynyt mitä toivoo niin on kertonut että hänellä on jo kaikkea.
Kuitenkin jotain haluan ostaa ja kauniissa paketissa hänelle ojentaa. 😊
Olisiko teillä heittää vinkkejä?
Kommentit (32)
Joko hänellä on miesten joulukalenteri, eli 24 pulloa olutta?
Ei sitä vielä tartte lahjoa. Osta itsellesi kieliopin kertauskirja sillä teit virheen jo otsikossa.
Osta liput johonkin kivaan tapahtumaan tammikuussa, johon voitte mennä yhdessä. Jos aikataulut on tiukat, niin sitten leffaliput, joilla voi itse valita ajankohdan. Siihen oheen pullo viiniä tai suklaata, riippuen siitä mistä tykkää.
Adidaksen kylpypyyhe ja joku kiva dödö.
Ei miestä juuri kiinnosta, mitä lahjaksi annat, vai annatko ollenkaan. Riittää kun osoitat muistaneesi. Tekemäsi leivos, hauska nimikkomuki tms. on ihan kiva saada kyllä, mutta en itse mitään odota.
Vierailija kirjoitti:
Onk sulla heikko itsetunto ja tarve miellyttää?
Onko sulla kykyä olla parisuhteessa?
Last Christmas kappale levyllä on oikea vastaus.
Single malttia jos viskit menee (16v lagavulin)
Laadukas solmio
Langattomat bt kuulokkeet salille/lenkille/töihin
Salikengät (jos treenaa)
Salikassi
Siinä mun tarpeita.
Vierailija kirjoitti:
Single malttia jos viskit menee (16v lagavulin)
Laadukas solmio
Langattomat bt kuulokkeet salille/lenkille/töihin
Salikengät (jos treenaa)
SalikassiSiinä mun tarpeita.
Juot sitten vielä Lagavulinia, vaikka se on nykyään pelkkää turistikuraa sen jälkeen, kun sitä savunmakua ei enää valmisteta oikeaoppisesti turvetta polttamalla (kuten kaikki savuiset islayt itseasiassa)? :) Toista oli 20 vuotta sitten, silloin sitä vielä pystyi jopa juomaan.
Hyasintti ja pussi kuivattuja karpaloita.
Tarvitseeko sen olla mikään tavara? Joku kokemus, lippu johonkin tapahtumaan jne?