Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs nyt?

Jossikka
11.12.2017 |

Eli eli, tilanne seuraavanlainen; tuossa kaksi vuotta sitten jäin työttömäksi ja asunnonhoitajaksi naiseni käydessä töissä. Kotona tein ruoat valmiiksi, siivoilin paikkoja ettei täysin räjähtänyt, ulkoilutin ja ruokin hänen koiraansa siinä ohella. Sovimme että mun työttömyysrahoista maksetaan vupkra ja pääosa laskuista suhteella 150€ hän ja minä sitten loput 800€.

Sitten koitti aika jolloin hän jäi työttömäksi ja ei kotona tee mitään kun taas minä menin opiskelemaan, ja edelleen kotiin tullessa yritän pitää kämppää kasassa. Pariin kertaan hän on mennyt kavereilleen sanomaan että kuinka stressasi töissä kun en kotona tehnyt mitään, mikä riipaisi todella paljon tuolloin.

Hän ei ole päässyt jatkamaan opiskelujaan ja koiransa hoitokin on edelleen minun vastuulla aamulla ja illasta.

Häntä kuiteskin rakastan aivan mielettömästi mutta alkaa loppua keonot miten saada hänet tajuamaan tilanne, ollaan yritetty puhua mutta katkeaa yleensä siinä kohtaa kun hän alkaa itkeä, menee mykäksi ja karkaa paikalta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän