Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät naiset puhu suoraan?

Vierailija
11.12.2017 |

Naisten tulisi luopua sosiaalisesta diplomatiasta, jotta vältyttäisiin turhalta ajan hukkaamiselta.
Miehet saavat usein vastauksiksi:"Katotaan nyt", "Ehkä", tai sitten muita hätävalheita ym. mykkäkoulua, jotta "konfliktilta vältyttäisiin.
Tuollainen käytös on tyhmää, varsinkin jos sitä pitää ylläpitää kauan sellaisille miehille,
ketkä eivät osaa lukea rivien välistä.
Päästäkää heidät vähällä ja sanokaa suoraan.
Ne ketkä hahmottavat rivien välistä torjumisen, ansaitsevat suoran vastauksen myös, vai mitä? Reilu peli.

Jos teitä naisia piiritetään, eikä miehet ymmärrä teidän nonverbaalisia ei-kiinnosta-viestejä, niin on pakko sanoa suoraan. Vältyttäisiin #metoo-viesteiltä ja äijät kalppisivat menemään.

Tiedostakaa naiset, että kangertelevat vastaukset voivat loukata pahemmin, mitä suorat vastaukset.

Kyllä miehet kestävät, jos haistattelette ne tiehensä, jos he eivät täytä teidän vaatimuksianne.
Älkää olko "kohteliaita" tuollaisissa tilanteissa, vaan taianomainen lause:" Ei kiinnosta!" auttaa.
Jos ei auta, juoskaa näitä miehiä pakoon.

Onko teidän vaikea puhua suoraan? Mikä on sinun kantasi asiaan?
Pelkäätkö suoran puheen seurauksia? Oletko oppinut toimimaan näin?

Kommentit (333)

Vierailija
301/333 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on tullut sellaisia naisia vastaan, jotka tuomitsevat ghostaamisen, mutta ovatkin itse tekopyhiä ja harjoittavat sitä itse.

Ei se todellakaan ole vaikea puhua suoraan, mutta näiden naisten pitää säästellä tunteitaan ghostaamalla tai sitten ovat muuten psykoja, jotka haluavat satuttaa ghostattavaa miestä tai naista.

Vierailija
302/333 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni puolestaan on sellaisia kokemuksia, että miehet odottavat naisilta diplomaattista puhetta ja todellakin loukkaantuvat suorista sanoista. Jotkut miehet ovat olleet ihan järkyttyneitä, kun olen kertonut heille mielipiteeni suoraan. Kyse ei ollut edes mistään loukkaavista sanavalinnoista, vaan suorasta puheesta tyyliin "en halua tavata, enkä ole kiinnostunut". Yksi jäi vielä jankkaamaan ja otti yhteyttä, vaikka olin nimenomaan kieltänyt ottamasta yhteyttä. Tilanteeseen tepsi vasta se, kun sanoin seurustelevani (valhe), paitsi että vähän myöhemmin tyyppi otti yhteyttä uudestaan. Seuraavaksi olisin varmaan siirtynyt poliisilla uhkailuun.

Useimmiten olen ollut ihan liian diplomaattinen, kiertelevä ja kiltti, mutta tästä lähtien aion suosia suoraa puhetta jatkossakin.

Ongelman syynä ei ole naisten epäsuora puhetapa vaan se, että naisen sanaa ei uskota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/333 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tullut huomattua, kun olen nostanut kissan pöydälle, kun nainen on ollut hiljaa, mutta senkin jälkeen saat kuulla ympäripyöreitä väitteitä.

Nekin väitteet ovat olleet kontekstistä kaukana, mutta sentään siinä on toisen kyvyttömyys kommunikointiin tullut todistettua, että saa luvan kelvata.

Vierailija
304/333 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kommunikointi on vielä alkiotasolla, että siihen tuskin tulee muutosta ikinä.

Vierailija
305/333 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla hyvinkin moraalisesti epäkorrektia, mutta paljon on maailmassa moraalista epäkorrektiutta, jolle emme voi yhtään mitään.

Mutta se nyt vaan kannattaa hyväksyä, että tätä käytöstä vaan tapahtuu,

eikä syitä kannata vaivautua edes spekuloida, oli se sitten tahallista tai tahatonta - it just happens.

Vierailija
306/333 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on vain piirre, eikä mikään häiriö.

Tuollainen käytös on hyvin harmaalla alueella, mutta ei naisia pidä alkaa vihaamaan sen vuoksi, vaikka käytös olisi kuinka yleistä.

Olisihan se hyvä, jos naiset ottaisivat vastuuta, että sanoisivat suoraan, mutta sitä nyt vaan tapahtuu, että toimitaan kylmästi toisten moraalin vastaisesti.

Vierailija
307/333 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää keskittykö naisen sanoihin, vaan tekoihin.

Vierailija
308/333 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää keskittykö naisen sanoihin, vaan tekoihin.

Tämä!

Vierailija
309/333 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffailin äsken naista joka ei ikinä kieltäytynyt suoraan kun ehdotin jotain mitä hän ei halunnut vaan vastasi että "we can talk about it".

En kyllä kestäisi tuollaista pitemmän päälle että täytyy kierrellä ja kaarrella.

Vierailija
310/333 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee aikalailla niin, että vastauksia etsitään sitten netistä, miksi naiset näin tekevät.

Vierailija
311/333 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se mykkäkoulu kerro viisaammillekin jo jotain?

Vierailija
312/333 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se kannattaa tiedostaa, että tämä on täydellinen tilaisuus kasvaa ihmisenä.

Vierailija
313/333 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama puhuuko pää vai perse - ei noihin aivotuksiin pidä ottaa kantaa!

Vierailija
314/333 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä kova ketju, mutta pitikö se kaivaa esiin?

Vierailija
315/333 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaaminen on ratkaisu.

Vierailija
316/333 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä! Se että pitää käyttää sitä veruketta, että vedetään hatusta joku kaipuu narsistimiehen perään tai sitten feikkikaveruutta tarjotaan, joka johtaa vähitellen ghostaamiseen.

Asioista pitää puhua suoraan.

Vierailija
317/333 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutku mutku ghostaaminen mutku mutku!

Vierailija
318/333 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä sanon ihan suoraan. Ongelma on, ettei mies tajua silti. Tai ehkä sitä ei vaan kiinnosta.

Jotkut miehet suuttuvat ja alkavat jopa uhkailemaan ja stalkkaamaan,kun sanot suoraan ei.

Vierailija
319/333 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät edelleenkään vuonna 2018 tiedä mitä haluavat -- vaikea siinä on silloin suoraankaan puhua!

Kyllä naiset tietävät-sinä et sitä vaan tajua tai halua tajuta,koska: #manspleining

Vierailija
320/333 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä sanon ihan suoraan. Ongelma on, ettei mies tajua silti. Tai ehkä sitä ei vaan kiinnosta.

Jotkut miehet suuttuvat ja alkavat jopa uhkailemaan ja stalkkaamaan,kun sanot suoraan ei.

Minua taas alkoi mies stalkkaamaan, kun ghostasin hänet...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi