Tyttöstävä pettynyt antamaani syntymäpäivälahjaan, kuulemma "liian tavallinen"
Kun kysyin mitä hän toivoo niin vastaus oli "en mä tarvi mitään"
Ostin kimpun punaisia ruusuja ja hopeisen sydänkaulakorun (käyttää samantapaisia hopeakoruja)
Tiedän että lahja kuulostaa kliseiseltä mutten keksinyt muutakaan, kun ei tosiaan omien sanojensa mukaan toivonut mitään.
Nyt tyttöystävä on ollut pettynyt ja vihainen. Kun kysyin syytä, niin lahja oli kuulemma liian tavallinen ja sellainen minkä kuka tahansa voisi antaa. Miten lepytellä kärttyinen tyttö?
Kommentit (31)
Minä sain mieheltä viime vuonna joululahjaksi sydänkaulakorun ja olin ikionnellinen. Se on aivan ihana ja paras koru, mikä minulla on.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä harmittaa nämä kaksikymppiset poitsut jotka yrittävät oikeasti toimia tytön haluamalla tavalla,vaikka todellisuudessa mikään ei mene tytölle kelpaavalla tavalla.
Kannattaa häipyä ennen kuin uppoat syvemmälle suohon.
Minun mielsetä lahja oli liika tyttöystävälle. Uskon että paras lahja tyttöystävälle on jättää hänet. Löydä rinnallesi uuden tyttöystävän joka oikeasti arvostaa sinua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana lahjahan tuo on. Typerä nainen, että kehtaa vielä suuttua. Itse sain viime vuonna mieheltä rikkaimurin. Jee. Mitähän huomenna. Olihan se käytännöllinen lahja, mutta olisi ollut kiva jos olisi mua ajateltu vähän henkilökohtaisemmin
Olen viisikymppinen nainen ja sain aikanaan mieheltäni (poikaystävä vielä silloin) rikkaimurin lahjaksi kun täytin 25-vuotta. Oli ensimmäinen lahja häneltä. Olisin ollut ihan tyytyväinen kukkakimppuun ja kaulakoruun.
Minä sain samanikäisenä nimpparilahjaksi tiskiharjan ja rätin.
On koruja ja koruja ja ruusuja ja ruusuja.
Jos tytön oma taso vaatteissa, kotona jne. on sitä, että hän on tottunut vaikkapa kukkakaupan sidottuun ruusukimppuun ja jonkun trendikkään korumerkin sydänkoruun, hän voi pudota kovaa maanpinnalle saatuaan k-kaupasta ostetun nipun pirkka-ruusuja ja jonkun koruliikkeen sivulaarista kaivetusta sydänkorusta.
Eli tässä nyt ei tiedetä tarpeeksi taustoista, mutta ikävää joka tapauksessa.
Täällä mies ei osaa ostaa lahjoja ja on saanut niistä vapautuksen, koska aina menee pieleen.
Onko sinulla vaikeuksia kuullun ymmärtämisessä vai etkö vaan kunnioita tyttöystäväsi mielipiteitä? Itse en olisi tuollaisen jyrääjän kanssa yhdessä päivääkään.
Olisipa kiva joskus saada kukkia lahjaksi, ikinä en ole saanut:/ tai no ehkä joskus yo-juhlissa pari ruusua
Vierailija kirjoitti:
No sinä et sentään antanut tyttöystävällesi auton raaputusharjaa. Minä sain sen pari vuotta sitten lahjaksi ja viime vuonna 4 packin lasinpesunestettä. Täksi joulua voi vaimolta ehkä odottaa auton pesuharjasettia yms.
:D
Ai taas tätä samaa vaimopaskaa mutta jälleen sana vaimo vaihdettu. Olet EDELLEEN surkea. Ja nainen.
Minä en tainnut saada mitään lahjaa poikaystävältä syntymäpäiväksi ensimmäisenä syntymäpäivänä, kun olimme yhdessä. Ei vain keksinyt mitään. Kuuden vuoden yhdessä olon aikana olen saanut ehkä kaksi lahjaa yhteensä, joulut ja synttärit ja hääpäivät laskien :-D
En kyllä itsekään olisi kovin ilahtunut sydänkorusta ja kukista, koska se tarkoittaisi ettei mies tunnu minua yhtään tai ole yhtään kuunnellut, mitä puhun. Toisaalta jos tiedän, että hän on parhaansa yrittänyt keksiä lahjaa, vaikka lopputulos tylsä olisikin, ilahtuisin kuitenkin ajatuksesta muistaa minua :)
Olisiko tyttöystäväsi ollut oikeasti tyytyväinen siihen, ettei saa mitään lahjaa? Ainakin minä olen tyytyväisempi ilman lahjaa kuin että saisin ihan turhan ja tylsän lahjan.
Lepyttely haiskahtaa provolta, mutta onhan näitä elämäntapaloukkaantujia molemmin puolin. Joillekin lahjansaajille ei kelpaa edes unelmaloma Karibialla, koska oli väärälle viikonpäivälle lento.
Ja toisaalta jotkut lahjanantajat eivät ymmärrä/halua ymmärtää miksei juustohöylä ole romanttinen/kiva lahja... (isäni ei sen jälkeen ole 15 vuoteen ostanut äidilleni MITÄÄN, vaikkei äiti edes pahasti reagoinut, mutta oli ymmärrettävästi vähän pettynyt.)