Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehtelin töissä olevani kipeä ja nyt nautin hetken hiljaisuudesta :)

Vierailija
11.12.2017 |

Lintsaan töistä tosi harvoin, nyt tuli olo että on mun vuoro chillata. Soitin että lapsi on kipeä. Todellisuudessa lapset on kaikki koulussa ja minä aion katsoa koko päivän Netflixiä :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän "omaa lomaa" muutaman kerran vuodessa. Riittää sitten tuntitekijöillekin töitä ja minä jaksan paremmin :)

Vierailija
2/5 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin näin esimiehenä kertoa, että aika helpolla tunnistaa "saikuttajan". Hänelle saatan sitten ohjata "parannuttuaan" hieman ekstratöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalisesti kyseenalaista. Miksiköhän Suomessa ei ole mental health dayn tyylistä systeemiä, missä vuodessa voi yhden tai muutaman päivän käyttää juuri näin, että kun tarvitsee äkillisesti lepopäivän, voisi  hyvällä omalla tunnolla mitään tekosyitä keksimättä ilmoittaa töihin ja sanoa että käytän nyt mielenterveyspäiväni, palataan huomenna.

Vierailija
4/5 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin näin esimiehenä kertoa, että aika helpolla tunnistaa "saikuttajan". Hänelle saatan sitten ohjata "parannuttuaan" hieman ekstratöitä.

Et ole ainakaan minun esimieheni koska en ole saanut noita ekstratöitä eikä ole myöskään tullut huomautuksia tekemättömistä töistä.

- ei ap

Vierailija
5/5 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites neuvotteluissa on "ajettu" omaa etua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi