Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syitä voi olla sille, etten saa tilattua verkkokaupasta tuotteita laskulle?

Vierailija
11.12.2017 |

Olen vakituisessa työsuhteessa, ei mitään aiempia maksuvaikeuksia saatika luottotietojen menetystä ja en saa yhdestä verkkokaupasta alle 200€ tuotetta 14pv maksuajalla? O_o Miksi ihmeessä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko maksanut aiempia laskuja myöhässä? Se voi vaikuttaa

Vierailija
2/4 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko maksanut aiempia laskuja myöhässä? Se voi vaikuttaa

Kuten jo aloituksessa sanoin, ei ole mitään aiempia maksuvaikeuksia minulla eli aina olen kaikki laskut maksanut ajallaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi asiakas?Itse tilasin parin kympin tuotetta uutena asiakkaana laskulla, muttei onnistnut.No, maksoin sitten.Seuraavalla viikolla tilasin ongelmitta toisrn tuotteen laskulla.

Puhelinkauppaan tarjosi minulle myös ainoastaan kertamaksua.Peruin kaupat ja hetken päästä kun yritin uudelleen onnistuikin osamaksu.Dnalle joskus otin yhteyttä kun ei onnistunut osamaksu, syytä en saanut selville, kun eivät itsekään sitä tienneet.Luottotiedot on siis kunnossaPahoittelivat ja sanoivat että liikkeessä onnistisi.No maksoin kerralla kun hyvä tarjous mutta jos liikkeeseen olisi pitänyt vaivautua olisin jättänyt tilaamatta.

Vierailija
4/4 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset maksa luottokortilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän