Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelen suuresti, miksi tuomarit ovat aina etäisän puolella.

Vierailija
11.12.2017 |

Minun mieheni haki oikeuden kautta lasten tapaamisoikeuden. Lasten äiti pisti hanttiin, mutta isän asianajaja leimasi äitin katkeraksi panettelijaksi.

Nyt lapset ovat olleet täällä joka toinen viikonloppu. Ja täytyy sanoa, että äiti ei ollut panettelija, vaan ymmärrän oikein hyvin hänen oikeuden vastavetojaan.

Siis kyllä mies ihan ok isä on, mutta ei tee heidän kanssaan mitään. Laittaa vain telkkarin päälle. Pienempi lapsi 7 v väänsi minulle itkua, kun on niin tappavan tylsää.

Ihmettelen suuresti näitä oikeuden päätöksiä....

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta tylsä isä on kuitenkin hyvä isä. Lapsilla ei todellakaan tarvitse olla koko ajan aktiviteettia. Et ole vissiin lukenut mitään kasvatusoppaita.

Vierailija
2/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä tyytyä väärään päätökseen,vaan vaatia oikaisua.

Naisviha on vallalla kehittymättömissä yhteiskunnissa, sekä talouden taantumassa. Tämä on miesasialiikkeiden ja feministien ajojahdin aikaa.

Etenkin äidit ovat aina olleet hyvin haavoittuvia, aina kun misogynia nostaa rumaa päätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluaisit vain miehen lapset pois tieltä sieltä teidän kodistanne?

Vierailija
4/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on viikko/viikko -systeemi. Isän luona lapset (5v ja 7v) on illat yksinään, kun isä on harrastuksissaan. Seurana on puhelin ja tabletti, usein illat menevät niin, että lapset soittavat minulle ja kertovat, että pelottaa. Isä on kuitenkin ns. kunnollinen, joten ketään ei kiinnosta se, että lauantaina ja sunnuntaina ovat 8 tuntia jäähallilla sen tabletin kanssa, muulloin pääosin kahdestaan. Koska näin on päätetty ja tämä on kuulemma lasten paras.

Vierailija
5/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei todellakaan miehen tarvitse nähdä lapsiaan. Varmaan narsistikin?

#metoo

Vierailija
6/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa, kun isä ja äiti molemmat haluavat erotilanteessa lastensa lähivanhemmaksi, määrää tuomioistuin 2/3 tapauksissa äidin lähivanhemmaksi. Ruotsissa tuo suhde on 50/50. Älä sopota isien suosimisesta, kun mahdollisuus saada lastensa lähivanhemmuus on vain puolet äidin mahdollisuudesta. Puhutaan tasa-arvosta sitten, kun olemme Ruotsin luvuissa.

Vierailija
7/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia, eikä tule, mutta jotenkin ajattelen, että lapset tarvitsevat enemmän. Ihmettelen kuka tästä nauttii? Ymmärrän, että lapsi käsii, jos isää ei ole ollenkaan, mutta kenen etujen mukaista tämä tällainen on? Isä ruokkii lapset leivällä tai pikanuudeleilla, jos minä en ole tekemässä ruokaa.

Itse en aio heitä viihdyttää, vaan harrastan ja näen kavereita tapaamisviikonloppuina tavallista enemmän.

Kyllä hän ihan hyvä ihminen on, mutta laiska. Eikä osaa olla lasten kanssa.

Ap

Vierailija
8/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on viikko/viikko -systeemi. Isän luona lapset (5v ja 7v) on illat yksinään, kun isä on harrastuksissaan. Seurana on puhelin ja tabletti, usein illat menevät niin, että lapset soittavat minulle ja kertovat, että pelottaa. Isä on kuitenkin ns. kunnollinen, joten ketään ei kiinnosta se, että lauantaina ja sunnuntaina ovat 8 tuntia jäähallilla sen tabletin kanssa, muulloin pääosin kahdestaan. Koska näin on päätetty ja tämä on kuulemma lasten paras.

Voi kauheeta.

Vierailija
9/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaan myös itseäni baarissa muille miehille kun lapset miehille. Rankaisen näin miestä laiskasta isyydestä.

-ap

Vierailija
10/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaan myös itseäni baarissa muille miehille kun lapset miehille. Rankaisen näin miestä laiskasta isyydestä.

-ap

Älä varasta mun identiteettiä.

Ap

Vierailija
11/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole lapsia, eikä tule, mutta jotenkin ajattelen, että lapset tarvitsevat enemmän. Ihmettelen kuka tästä nauttii? Ymmärrän, että lapsi käsii, jos isää ei ole ollenkaan, mutta kenen etujen mukaista tämä tällainen on? Isä ruokkii lapset leivällä tai pikanuudeleilla, jos minä en ole tekemässä ruokaa.

Itse en aio heitä viihdyttää, vaan harrastan ja näen kavereita tapaamisviikonloppuina tavallista enemmän.

Ap

Mitä sitten?! Maailmassa on paljon patalaiskoja äitejä, jotka ruokkii lapsiaan nuudeleilla ja antaa katso TV:tä. Välillä teen itsekin niin. Kukaan ei tuomitse koska äitimyytti. Jostain kumman syystä odotetaan että etäisän viikonloput ovat jotain todella ihmeellisiä ja hienoja täynnä maailmaan ihmeitä ja laatuaikaa. Ei. Se on normaalia peruselämää, joka on välillä myös tylsää. Vanhempia on erilaisia. Ei ole sinun, tuomarin, eikä miehen exän tehtävä määritellä miehen tapaa olla isä niin kauan ku kaikki hoituu ok.

Vierailija
12/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Älä varasta mun identiteettiä.

Ap

Samat sanat.

Ap

Vierailija
13/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä sitten?! Maailmassa on paljon patalaiskoja äitejä, jotka ruokkii lapsiaan nuudeleilla ja antaa katso TV:tä. Välillä teen itsekin niin. Kukaan ei tuomitse koska äitimyytti. Jostain kumman syystä odotetaan että etäisän viikonloput ovat jotain todella ihmeellisiä ja hienoja täynnä maailmaan ihmeitä ja laatuaikaa. Ei. Se on normaalia peruselämää, joka on välillä myös tylsää. Vanhempia on erilaisia. Ei ole sinun, tuomarin, eikä miehen exän tehtävä määritellä miehen tapaa olla isä niin kauan ku kaikki hoituu ok.

Ehkä olet oikeassa. Mutta SILTI lapsi vääntää itkua.

Ap

Vierailija
14/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuvampi kysymys tässä selvästi olisi se, miksi kärttyinen ja kitkerä vela lähtee uusioperheeseen, jota ei siedä?

Vierailija
15/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkä olet oikeassa. Mutta SILTI lapsi vääntää itkua.

Ap

Newsflash: lapset vääntää joskus itkua. Meilläkin itkevät tylsyyttään. Mitä sitten? Joku asiantuntija on sanonut, että tylsyys on hyväksi lapselle. Sinä vaan nyt haluat tehdä tästä suuremman ongelma kuin tämä oikeasti on. Kysymys kuuluu että miksi.

Vierailija
16/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa, kun isä ja äiti molemmat haluavat erotilanteessa lastensa lähivanhemmaksi, määrää tuomioistuin 2/3 tapauksissa äidin lähivanhemmaksi. Ruotsissa tuo suhde on 50/50. Älä sopota isien suosimisesta, kun mahdollisuus saada lastensa lähivanhemmuus on vain puolet äidin mahdollisuudesta. Puhutaan tasa-arvosta sitten, kun olemme Ruotsin luvuissa.

Eikös 66% ole aika lähellä 50%:a?

Vierailija
17/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettelija tai ei, niin lapsilla on oikeus tavata etävanhintaan ja siitä oikeus pitää huolen.  Herää kysymys, että mikäköhän sinun motiivi on täällä kirjotella. Panetella miestäsi? Haetko tukea täältä jollekin omalle näkökulmallesi saadaksesi oikeutettua omat puheesi, tekosi ja mielipiteesi suhteessasi? Sinun tulisi tukea miestäsi ja pyrkiä auttamaan omalta osaltasi lasten ja hänen välisen suhteen parantumiseen yhdessä tekemisen kohdalta.

Vierailija
18/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osuvampi kysymys tässä selvästi olisi se, miksi kärttyinen ja kitkerä vela lähtee uusioperheeseen, jota ei siedä?

Missä lauseesa paljastan olevani kärttyinen ja kitkerä?

Ok. Olen kärttyinen, koska minusta mies tekee väärin.

Ap

Vierailija
19/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se narsisti ja hae lasten lähihuoltajuutta. Katsele jo valmiiksi kaupungin vuokra-asuntoja ja jätä moinen luuska! Ansaitset parempaa!

Vierailija
20/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelet suuresti

Ootko SAK:lainen kun ammattiyhdistysfraaseja noin kirjoittelet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi