Miehestä ei ota selvää
En nyt ymmärrä yhtään onko mies kiinnostunut vai ei, vai onko ollut kiinnostunut, mutta kiinnostus lopahtanut. Ollaan oltu tekemisissä noin kuukauden verran ja oltu päivittäin tekemisissä, yleensä viestitellen. Nyt on viestittely lopahtanut, ei ole pariin päivään kuulunut mitään, enkä jaksa itse olla yhteydessä, aloitin jo edellisen viestittelyn. Meillä on kivaa, kun nähdään, mutta silti en ole ihan varma onko tää tyyppi ihan oikeasti kiinnostunut. Haluaa aina nähdä uudelleen ja on välillä hyvinkin aktiivinen. Päättelen, että tapailee muitakin ja siksi kiinnostus on hyvin vaihtelevaa. On kyllä itse sanonut, ettei tapaile muita. Olen erittäin kiinnostunut hänestä, mutta jotenkin tuntuu, että tää tais nyt lopahtaa tähän. Voisko joku mies vähän valaista asiaa?
Kommentit (28)
Mies selkeästi ei ole kiinnostunut, sä vain et halua uskoa sitä...
Kysymys: Onko mies/nainen/muu kiinnostunut, vaikka ei pidä yhteyttä? Vastaus: Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Pelkää että vedät #metoo:t. Itsekään en enää mielellään koske.
Ihana kuulla, että kampanja on toiminut. :)
Minäkin veikkaan omalla kohdallani että tämä oli vain parin kerran seikkailu. Mies kyllä kyselee miksen viesteille ja itsekään enää harvakseltaan. Miksei vaan sano suoraan,että bye bye tai jos on löytänyt jonkun muun? Itse olen muutenkin nykyään aika neutraali.
Mutta onko mies kiinnostunut jos se joka päivä kyselee kuulumiset ja välillä miksi en ole laittanut hänelle mitään? Vai kääntääkö veistä haavassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tää mies ei ole edes yrittänyt päästä pöksyihin, mikä on sekin tosin vähän outoa. -ap
Koska hän on kiltti mies. Odottaa pyyntöäsi/lupaasi.
Aika ristiriitaista käytöstä olisi kilttimieheltä. Eikös ne osottaisi selkeämmin kiinnostuksen, kun olen mielestäni itse osoittanut olevani kiinnostunut hänestä? -ap
Se on mies, ei se ymmärrä kiinnostuksen osoituksia tai "selkeitä" vinkkejä.
Ei siinä ole välttämättä sen kummallisemmasta kyse kuin ajantajun hämärtymisestä ja huonosta muistista. Siinä menee yllättävän paljon aikaa ennen kuin huomaakaan että nyt on unohtanut laittaa viestiä toiselle.
Sä pohdit onko mies kiinnostunut, vaikka sun mielenkiinto on lopahtanut. Ei syy voi olla miehessä vaa itsessäsi.
Ei tällä hetkellä mieskään tiedä mitä haluat, kun et suoraa kerro.
Omalla kohdallani kokemuksena kerron että kannattaa suoraa sanoa onko kiinnostusta ja kysyy toiselta onko samoja fiiliksiä. Kommunikointi alkaa siitä kerrotaan suoraa miltä tuntuu eikä laiteta oletuksia toisen kustannukselle.
Miten voit tietää, kun en puhu?