Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehestä ei ota selvää

Vierailija
10.12.2017 |

En nyt ymmärrä yhtään onko mies kiinnostunut vai ei, vai onko ollut kiinnostunut, mutta kiinnostus lopahtanut. Ollaan oltu tekemisissä noin kuukauden verran ja oltu päivittäin tekemisissä, yleensä viestitellen. Nyt on viestittely lopahtanut, ei ole pariin päivään kuulunut mitään, enkä jaksa itse olla yhteydessä, aloitin jo edellisen viestittelyn. Meillä on kivaa, kun nähdään, mutta silti en ole ihan varma onko tää tyyppi ihan oikeasti kiinnostunut. Haluaa aina nähdä uudelleen ja on välillä hyvinkin aktiivinen. Päättelen, että tapailee muitakin ja siksi kiinnostus on hyvin vaihtelevaa. On kyllä itse sanonut, ettei tapaile muita. Olen erittäin kiinnostunut hänestä, mutta jotenkin tuntuu, että tää tais nyt lopahtaa tähän. Voisko joku mies vähän valaista asiaa?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl sie tiiät, sie, jos joku.

Vierailija
2/28 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok minä voin valaista.

*napsaisee taskulampun päälle*

No nyt, näkyykö yhtään selkeämmin?

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää mies ei ole edes yrittänyt päästä pöksyihin, mikä on sekin tosin vähän outoa. -ap

Vierailija
4/28 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tää mies ei ole edes yrittänyt päästä pöksyihin, mikä on sekin tosin vähän outoa. -ap

Koska hän on kiltti mies. Odottaa pyyntöäsi/lupaasi.

Vierailija
5/28 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tosiaan kilttimies, niin silloin ei hätäile sexiä.

Vierailija
6/28 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/28 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ristiriitaista käytöstä olisi kilttimieheltä. Eikös ne osottaisi selkeämmin kiinnostuksen, kun olen mielestäni itse osoittanut olevani kiinnostunut hänestä? -ap

Vierailija
8/28 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies. Ensin oli vaikea ja vastahakoinen ja kun minä kyllästyin piirittämiseen hän puskikin täysiä päälle, eikä enää päästä irti. 😁

Vierailija
9/28 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ristiriitaista käytöstä olisi kilttimieheltä. Eikös ne osottaisi selkeämmin kiinnostuksen, kun olen mielestäni itse osoittanut olevani kiinnostunut hänestä? -ap

Nykyään #metoon yms jäljiltä naisen pitää tehdä seksiin aloite, ei suomalaiset kilttimiehet sellaista enää uskalla.

Vierailija
10/28 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään #metoon yms jäljiltä naisen pitää tehdä seksiin aloite, ei suomalaiset kilttimiehet sellaista enää uskalla.

Tämä. Olen nähnyt painajaisia missä keskustelen naisen kanssa treffeillä ja lasken käteni naisen polvelle. Nainen tekee rikosilmoituksen ja joudun vankilaan ahdistelusta. Vankilassa minua hakataan pampuilla jalkapohjiin niin kauan, että en pysty kävelemään. Herään aina tähän painajaiseen ja meinaan tukehtua hätään.

T: Kilttimies

Vierailija
11/28 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

He is just not that into you.. Leffa avas ainakin mun silmät, suosittelen.

Vierailija
12/28 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta olen tottunut siihen, että kiinnostunut mies oikeasti osoittaa kiinnostuksen, eikä jätä sitä arvailun varaan. Tulee vaan fiilis, ettei tää tyyppi ole oikeasti kiinnostunut. Ei nyt tarvitse iholle tulla, mutta jotenkin muuten. Enkä kyllä pistäisi vastaan näin kuukauden näkemisten jälkeen, vaikka vähän iholle yrittäisikin. -ap

Vierailija
13/28 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta olen tottunut siihen, että kiinnostunut mies oikeasti osoittaa kiinnostuksen, eikä jätä sitä arvailun varaan. Tulee vaan fiilis, ettei tää tyyppi ole oikeasti kiinnostunut. Ei nyt tarvitse iholle tulla, mutta jotenkin muuten. Enkä kyllä pistäisi vastaan näin kuukauden näkemisten jälkeen, vaikka vähän iholle yrittäisikin. -ap

Mutta mitä teet itse? Mikset voi itse voi alkaa enemmän kosketella miestä? Miten näytät vihreää valoa?

Vierailija
14/28 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä teet itse? Mikset voi itse voi alkaa enemmän kosketella miestä? Miten näytät vihreää valoa?

Ei ole tullut sellainen fiilis, että haluaisin kosketella, kun en ole varma miehen tunteista. Aikaisemmissa jutuissa kaikki on edennyt luontevasti eteenpäin, mutta ei tällä kertaa. Ja huomaan itsestäni, että olen vähän jäinen, silloin kun olen oikeasti kiinnostunut jostain ihmisestä. Yritän tuoda kiinnostuksen esille olemalla aidosti kiinnostunut asioista, otan katsekontaktia ja hymyilen paljon. -ap

Vierailija
15/28 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään pyrkinyt iholle, olette tapailleet kuukauden? Ette ole pussailleet?

Epätodellista. Ei hän sinua ainakaan halua.

Ja jos et, kuten itse sanoit, jaksa ruveta viestitteleen, niin eiköhän se ollut siinä?

Vierailija
16/28 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtään pyrkinyt iholle, olette tapailleet kuukauden? Ette ole pussailleet?

Epätodellista. Ei hän sinua ainakaan halua.

Ja jos et, kuten itse sanoit, jaksa ruveta viestitteleen, niin eiköhän se ollut siinä?

Ollaan pussailtu ja joka kerta on muuten ollut mukavaa. Kyllä mä kans luulen, että tää oli tässä, vaikka kiinnostusta kyllä olisi vielä mun puolelta. -ap

Vierailija
17/28 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostus voi löytyä, kun nyt ilmoitat vaihtavasi maisemaa ja avaavasi mahdollisuuden itsellesi muidenkin tapailuun. Ja jos ei löydy, et menettänyt mitään.

Vierailija
18/28 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi suoraan kysyä... naurettavaa pelleilyä aikuisilta ihmisiltä. Jos sulla on vieläkin kiinnostusta, tostahan voi vaikka mikä romanssi kehkeytyä.

Vierailija
19/28 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää että vedät #metoo:t. Itsekään en enää mielellään koske.

Vierailija
20/28 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti miestä ei vaan kiinnosta 😕 Pitäisi kyllä yhteyttä mikäli olisi edelleen kiinnostunut. Tää on tullut nyt useamman kanssa todettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme