Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävienne salaisuudet

Vierailija
10.12.2017 |

Millaisia synkimpiä/kieroimpia salaisuuksia ystävistänne olette saaneet tietää ja silti ovat pysyneet ystävinänne? Millaiset salaisuudet saisivat lopettamaan koko ystävyyssuhteen? Jokin teko, seksuaalinen perversio, mikä vaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni kertoi ylpeänä onnistuneensa viettelemään varatun miehen. Mies oli ollut aluksi vastahakoinen, ei ollut koskaan pettänyt vaimoaan ja liitto oli kuulemma hyvä.  Olin yllättynyt ja järkyttynyt, mutta ollaan edelleen tekemisissä, vaikka asia kyllä mua vaivaa..

Vierailija
2/4 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäänkuin kertoisin täällä? En halua jäädä kiinni, turpani olen pitänyt kiinni yli 30v ja p idän jatkossakin, vaikka joskus tuntuu, että en enää jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäänkuin kertoisin täällä? En halua jäädä kiinni, turpani olen pitänyt kiinni yli 30v ja p idän jatkossakin, vaikka joskus tuntuu, että en enää jaksa.

Siksipä sisälsinkin kysymykseen toisen teoreettisen osion, mikäli ei napostele kertoa sitä oikeaa salaisuutta tunnistumisen pelossa. -ap

Vierailija
4/4 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro. Lupasin olla kertomatta ja siksi me edelleen olemme ystäviä kun tietää että toiseen voi luottaa.

Kyse oli miesten välisestä seksistä ja liiasta viinasta :)

Viihdyttävä tarina vaikkakin kaveri oli melko maassa episodin jäljiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä