Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te laihat syötte niin terveellisesti?

Vierailija
10.12.2017 |

Pelkkiä kasviksia vaan lähinnä ja joskus vettä. Eikö teidän koskaan tee mieli herkutella? Kerran näin kaupassa reilusti laihan ja hän kehui syövänsä ostamansa porkkanapussin täysin yksin. Ihan käsittämätöntä, en ymmärrä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL en syö terveellisesti, mutta ehkä olen enemmän hoikka kuin laiha? Porkkanasta tykkään keitettynä ja esim. porkkanalaatikosta.

Vierailija
2/13 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on todella laiha eikä todellakaan syö terveellisesti. Hyvin vähän kasviksia, paljon perunaa ja lihaa ja pastaa, paljon karkkia... Ei ole sohvaperuna, mutta ei mikään himoliikkujakaan. Itse syön paljon terveellisemmin ja painon hallinta on silti paljon vaikeampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 167cm/50kg. Söin äsken pizzan ja nyt syön snickersiä.

Vierailija
4/13 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö niinkään terveellisesti, syön vähän. Pitäisi syödä terveellisemmin.

Vierailija
5/13 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, eihän laihat olis laihoja, elleivät söisi terveellisesti. Eli ehkä ovat valinneet sen tien. Ei voi saada kaikkea, herkutella ja olla laiha. (Okei, nuorena voi.)

Vierailija
6/13 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan ylimielisyydestä jotta läskit voisivat tuntea alemmuutta.

Vierailija
7/13 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö terveellisesti, mutta laiha olen. Ja pahasti syömishäiriöinen. Valitettavasti.

Vierailija
8/13 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vähä pyöreä ja silti syön terveellisemmin kuin hoikemmat ystäväni sekä liikun enemmän. En edes pysty syödä herkkuja kun tulee huono-olo ja sen vuoksi ei tee mieli. Toki mulla tuo pyöreys näkyy takapuolessa ja reisissä, muuten hoikka vyötärö jne...

Vierailija
9/13 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska terveellinen ruoka maistuu parhaimmalle. Eikä tule huonoa oloa tai isoa limanmuodostusta.

Herkutellaan toki, mutta siinäkin voi valita terveellisempiä tuotteita ja pitää määrät kohtuullisina.

Vierailija
10/13 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska terveellinen ruoka maistuu parhaimmalle. Eikä tule huonoa oloa tai isoa limanmuodostusta.

Herkutellaan toki, mutta siinäkin voi valita terveellisempiä tuotteita ja pitää määrät kohtuullisina.

Limanmuodostusta?

Vierailija
11/13 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin todella hoikka (bmi 19) söin tietty normaalia kotiruokaa kuten koko perheemme mutta meillä oli esm joka päivä iltakahvin kanssa viineri tai pulla. Jugurtti oli ihan makeutettua ja puuron kanssa tehtiin marjakiisseliä - makeaa tietty. Leipä  oli siihen aikaan valkoista aamiaisella. Tuo kaikki oli ihan normaalia vielä 80 luvulla ja tietty sitä ennen lapsuudessani.

Normaalia kotiruokaa syön nyt edelleenkin lasten aikuistuttua mutta muut valinnat on kevyempiä ja leipä jäänyt vähemmälle. Bmi nyt 23.

Vierailija
12/13 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle herkkuja on esim kotitekoiset leipomukset (ei tule leivottua kovin usein), hedelmät, kaakao tai hyvä kahvi ja pari palaa tumma (80%) suklaata. Karkkipussit sun muut teolliset "herkut" ällöttää enkä pidä niitä herkullisina. Nuorena söin kyllä karkkia mutta enää en ole vuosiin syönyt.

Vierailija
13/13 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkiä kasviksia vaan lähinnä ja joskus vettä. Eikö teidän koskaan tee mieli herkutella? Kerran näin kaupassa reilusti laihan ja hän kehui syövänsä ostamansa porkkanapussin täysin yksin. Ihan käsittämätöntä, en ymmärrä.

Kuvailemasi syönti on kaukana terveellisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan