Miksi te laihat syötte niin terveellisesti?
Pelkkiä kasviksia vaan lähinnä ja joskus vettä. Eikö teidän koskaan tee mieli herkutella? Kerran näin kaupassa reilusti laihan ja hän kehui syövänsä ostamansa porkkanapussin täysin yksin. Ihan käsittämätöntä, en ymmärrä.
Kommentit (13)
Mun kaveri on todella laiha eikä todellakaan syö terveellisesti. Hyvin vähän kasviksia, paljon perunaa ja lihaa ja pastaa, paljon karkkia... Ei ole sohvaperuna, mutta ei mikään himoliikkujakaan. Itse syön paljon terveellisemmin ja painon hallinta on silti paljon vaikeampaa.
Oon 167cm/50kg. Söin äsken pizzan ja nyt syön snickersiä.
En syö niinkään terveellisesti, syön vähän. Pitäisi syödä terveellisemmin.
Niin no, eihän laihat olis laihoja, elleivät söisi terveellisesti. Eli ehkä ovat valinneet sen tien. Ei voi saada kaikkea, herkutella ja olla laiha. (Okei, nuorena voi.)
Ihan vaan ylimielisyydestä jotta läskit voisivat tuntea alemmuutta.
En syö terveellisesti, mutta laiha olen. Ja pahasti syömishäiriöinen. Valitettavasti.
Mä olen vähä pyöreä ja silti syön terveellisemmin kuin hoikemmat ystäväni sekä liikun enemmän. En edes pysty syödä herkkuja kun tulee huono-olo ja sen vuoksi ei tee mieli. Toki mulla tuo pyöreys näkyy takapuolessa ja reisissä, muuten hoikka vyötärö jne...
Koska terveellinen ruoka maistuu parhaimmalle. Eikä tule huonoa oloa tai isoa limanmuodostusta.
Herkutellaan toki, mutta siinäkin voi valita terveellisempiä tuotteita ja pitää määrät kohtuullisina.
Vierailija kirjoitti:
Koska terveellinen ruoka maistuu parhaimmalle. Eikä tule huonoa oloa tai isoa limanmuodostusta.
Herkutellaan toki, mutta siinäkin voi valita terveellisempiä tuotteita ja pitää määrät kohtuullisina.
Limanmuodostusta?
Kun olin todella hoikka (bmi 19) söin tietty normaalia kotiruokaa kuten koko perheemme mutta meillä oli esm joka päivä iltakahvin kanssa viineri tai pulla. Jugurtti oli ihan makeutettua ja puuron kanssa tehtiin marjakiisseliä - makeaa tietty. Leipä oli siihen aikaan valkoista aamiaisella. Tuo kaikki oli ihan normaalia vielä 80 luvulla ja tietty sitä ennen lapsuudessani.
Normaalia kotiruokaa syön nyt edelleenkin lasten aikuistuttua mutta muut valinnat on kevyempiä ja leipä jäänyt vähemmälle. Bmi nyt 23.
No mulle herkkuja on esim kotitekoiset leipomukset (ei tule leivottua kovin usein), hedelmät, kaakao tai hyvä kahvi ja pari palaa tumma (80%) suklaata. Karkkipussit sun muut teolliset "herkut" ällöttää enkä pidä niitä herkullisina. Nuorena söin kyllä karkkia mutta enää en ole vuosiin syönyt.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkiä kasviksia vaan lähinnä ja joskus vettä. Eikö teidän koskaan tee mieli herkutella? Kerran näin kaupassa reilusti laihan ja hän kehui syövänsä ostamansa porkkanapussin täysin yksin. Ihan käsittämätöntä, en ymmärrä.
Kuvailemasi syönti on kaukana terveellisestä.
LOL en syö terveellisesti, mutta ehkä olen enemmän hoikka kuin laiha? Porkkanasta tykkään keitettynä ja esim. porkkanalaatikosta.