Kauneuden hinta - mitättömiä ongelmia potilailla
Kuitenkin lähes kaikilla on oma seurustelukumppani. Sillä "isorintaisella" naisella oli just upeat rinnat. Muut suurennuttavat ja jotkut sitten turhaan pienentävät.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän samaa mieltä. Kolme-nelikymppiset naiset itkevät telkkarissa kun vatsassa on vähän liikaa ihoa, joka roikkuu. No huoh, mulle tehtiin sektio kun olin yli satakiloinen, eli tilanne on kohdallani varmasti paljon pahempi, mutta en siltikään koe tarvetta mennä leikeltäväksi.
Anteeksi vain, mutta minua itseäni roikkuva ja ylimääräinen iho häiritsisi hyvinkin paljon. Sitä on ihan varmasti epämiellyttävän tuntuista kantaa ympäriinsä, ja esimerkiksi liikkuessa se ylimääräinen iho heiluisi ja hytkyisi puolelta toiselle. Ei sellainen olisi miellyttävää. Onhan se myös sellainen esteettinen haitta, joka syö itsevarmuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta minullakin on huonoja kokemuksia pienirintaisuudesta. Rintaliivikokoni on ollut a-c 70, vähän painosta ja rintaliivityypistä riippuen, mutta aina hyvin pieni. En ole ikinä kokenut itseäni haluttavaksi naiseksi ja miehet ovat käytöksellään tätä käsitystä vahvistaneet. Suhtautuminen on ollut lähinnä välinpitämätöntä, vaikka olen muuten ihan ok näköinen. Suoraakin kommenttia on miehiltä parisuhteessa tullut että tissit on liian pienet. Imetyksetkin meni pieleen, mistä olen erityisen pahoillani. En voi hyvällä mielellä edes todeta, että pikkutissini ovat sentään tehneet tehtävänsä, kun eivät ne pystyneet edes siihen.
Itselläni on A70 rinnat ja olen 32v nainen, koskaan kukaan mies ei ole sanonut mitään negatiivista ja miehiä on riittänyt, kai se on kokonaisuus mikä ratkaisee, ei yksi ruumiinosa?! Ihan kehuja olen saanut miesystäviltäni. Ihmettelin kun ohjelmassa esiintynyt 26v nainen valitti pieniä rintojaan ja sai silikonit, olin vaan että tämä on siis ongelma? Ei näyttänyt edes paljon riippuvan vaikka 2 lasta oli imettänyt. Aika samannäköiset itselläkin on. Kaikesta ne naiset ongelmat keksii.
Luitko mitä kirjoitin edellä? Kehuja en ole kuullut ja imetyksetkään eivät onnistuneet niin ei varmaan ihan itse keksittyjä ongelmia kuitenkaan? Ohjelman naiseen en ota kantaa kun en tiedä paljonko hän on rintojensa vuoksi kärsinyt. Ei pitäisi vähätellä toisten tilannetta, asia voi olla suurikin taakka.
Kyllä luin ja kirjoitin oman kokemuksen. Ei kukaan fiksu mies ala naisen rintoja arvostelemaan. Kerroin myös oman mielipiteen ohjelman naisen rinnoista, mielestäni niissä ei ollut mitään vikaa, yhtä hyvin olisin itsekin voinut mennä kyseiseen ohjelmaan hankkimaan silikonit, onneksi ei ole ongelmia. Silikonit nyt ei imetykseen auta.
Oikein hyvä juttu, että sinulla ei ole ongelmia. Se ei silti poista sitä, että joillakin voi olla suuriakin ongelmia asiassa ja erittäin huonoja kokemuksia. Silikonit eivät auta imettämisessä, mutta mahdollistavat edes normaalilta näyttämisen.
Imetyksen epäonnistuminen ei ole rintojen koosta kiinni vaan useammin kehnosta itsetunnosta, ei osata rauhottua imettämään vaan tuskastutaan hommaan kun heti ei suju. Ja kehno itsetunto ei silikonilla parane, saattaisi terapia auttaa paljon paremmin useammille noista ihan normaalin näköisistä ihmisistä.
Hohhoijaa, nyt olen kuullut kaiken. Itsetunnollahan sitä maitoa tosiaan tuotetaan eikä suinkaan maitorauhasilla. Minulla on kahden lapsen kanssa 3 kk yrittämistä, mutta maitoa ei vaan ikinä tullut riittävästi.
Ihanko tosissanne alapeukuttajat olette sitä mieltä että maidoneritys on vain itsetunnosta kiinni? Naisen hormonitoiminnalla ja rintarauhaskudoksen määrällä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Vai oliko kolmen kuukauden toivoton tahkoaminen per vauva liian lyhyt aika yrittää?
Niinpä, samaa mieltä ja sama täällä! Viimeksi pienet rinnat oli ongelmana ehkä lukiossa kun itsetunto oli silloin huono.
T. nro 32 & 34