Miksi isoissa firmoissa työskentelevien on niin vaikea tajuta, että pienissä toimitaan eri tavalla
Tuli mieleen vain. Meillä ei ole erillistä palkanlaskentaa tai mitään osastoja, ei pikkujouluja. Sitäkin täällä on kauhisteltu, kun jokaisella on omalle koneelle admin-oikeudet. Kyllä meidän alalla jokainen osaa ohjelmansa asentaa itse ja tietää mitä tekee. Meille ei oikeastaan pääse edes töihin, jos ei osaa.
Kommentit (3)
Itse olen tehnyt töitä myös pienessä firmassa, omistajapariskunta plus 4 ihmistä. Kyllä siellä silti oli yksi nimetty henkilö joka palkanlaskennan hoiti. Tiedän myös useamman pienen firman jossa ostetaan ulkopuolelta palkanlaskenta.
Ja kyllä meillä pikkujoulut oli. Miksi ei pienessä firmassa sellaisia voisi olla? Tiedän kolmen miehen remppayrityksen, jossa miehet todellakin viettävät joka vuosi pikkujoulut.
Pienet "yritykset" ei saakeli, kuvauksen perusteella oot kuntouttavassa työtoiminnassa jossain Juupajoen kyläyhdistyksessä :D ei oikeilla työpaikoilla tommosia luuserisählääjiä katseltaisi kun sinä.
Suu auki möllöttäviä hämmästelijöitä ja kummastelijoita nyt riittää joka lähtöön, valitettavasti.