Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Smart balls - löytyykö kokemuksia?

Vierailija
12.07.2008 |

Bongasin nämä nettiseksiliikkeen sivuilta. Kannattaako hankkia? Lähinnä ajattelin josko nopeuttaisi orgasmin saantia ja lisäisi orgasmin voimakkuutta, kuulin että jollakulla on jo parissa kuukaudessa tehnyt niin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkin on auttanut myös siihen orgasmien saantiin ja laatuun. Aluksi pidin kuulia vain pissankarkailun ehkäisyyn. Nyt seksin parantajana.

Vierailija
2/7 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin ovat moitteetta toimineet, mutta nyt yli 2 vuotta näiden Smartballsien kanssa lihaksia jumppauttaneena haluaisin siirtyä niiden pienempien kuulien käyttäjäjoukkoon.

Katso helistin.fi /seksikeskusteluista "geishakuulat"lisätietoo ja kokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät auta mitään. Lihakset eivät joudu lainkaan työskentelemään pitääkseen pallot sisällä, koska pallot ovat julmetun isot! Pysyvät ihan itsestään vaikka messuhallin kokoisessa pillussa. Rahan haaskausta.

Vierailija
4/7 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät auta mitään. Lihakset eivät joudu lainkaan työskentelemään pitääkseen pallot sisällä, koska pallot ovat julmetun isot! Pysyvät ihan itsestään vaikka messuhallin kokoisessa pillussa. Rahan haaskausta.

Riippuu emättimen mudosta treenikuulien sopivuus.

Kaarevassa emättimessä eivät paljoa auta.

Vierailija
5/7 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta 3 kk ja kokoajan käytössä, paitsi menkkojen aikana taukoa. Aluksi tuntuivat isoilta, mutta olen nyt tottunut ja lihakset ovat jo ihan eriluokkaa.

Aluksi pidin vaan 15-20 minsaa, nyt annan olla 3-4 tuntiakin. Pitemmästä käyttöajasta en ole huomannut mitään haittaa.

Vierailija
6/7 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkäs kaarevaan sitten auttaa?? Luulen että mulla on kyse just tosta, tosin en tiedä onko mulla kaareva vai minkä muotoinen kun ei ole useammista kokemusta kuin tästä yhdestä emättimestä... Hommasin just pienet metallikuulat joilla meinasin treenata, lihakset ei voi olla mitenkään huippukunnossa kun en ole ikinä ennen pallojen kanssa kokeillut ja meinasinkin alkuun että olis pitänyt ostaa isommat kuulat mutta ne pienet pysyi ihan hyvin sisällä, melkein pitämättä. Enkä oikeestaan tunne niitä ollenkaan.

Kokemuksia ja vinkkejä muilta, kiitos!!

Vierailija
7/7 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kaareva emätin ei välttämättä estä kuulien käyttöä, ja auttavatkin tuttuni mukaan. Niitä ei kuulemma tunnu siellä olevankaan mutta kuitenkin.. Liukastella on suuri merkitys silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi