Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähtisinkö salille vai huitaisisinko kännit?

Vierailija
10.12.2017 |

Tunnen oloni yksinäiseksi, tietyt asiat stressaa ja olen vähän ahdistunut. Pimeys ulkona saa joka tapauksessa olon tuntumaan siltä, että haluisi vain vetää peiton korville. Huomenna on kevyt päivä, joten kännitkin voisi vetää. Mitä sinä tekisit asemassani (perustele valintaasi).

Lähtisinkö salille vai huitaisisinko kännit?

Vaihtoehdot

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis äänestäkää:)

Vierailija
2/21 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännit. Salille ehtii ensi viikollakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit käynyt salilla jo aamulla kuten minä, ei nyt tarvitsisi miettiä.

Vierailija
4/21 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännit. Arkena ehtii salille. Sunnuntai on paras kännäyspäivä😊

Vierailija
5/21 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoat rivakasti 1,5h ja sitten kävelet kauppaan hakemaan 24packin. Liikunta ja känni. Näin mun sunnuntaini. Huomenna vapaata tosin.

Vierailija
6/21 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit käynyt salilla jo aamulla kuten minä, ei nyt tarvitsisi miettiä.

No tuo on totta. Harrastin reipasta liikuntaa eilen, joten sen vuoksi voin pitää tänään palautumispäivän. Olen kyllä jo aamulla tehnyt kotitöitä, joten siinä mielessä minulla olisi lupa vetää kännit.

Olen vielä kahden vaiheilla. ap

Vierailija
7/21 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain muuta. Avaudu täällä mikä ahdistaa.

Vierailija
8/21 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pakko valita yksi, niin salille. Tosin kuka estää heittämästä korkkia auki salin jälkeen?

Vierailija
9/21 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ensin salille ja jos vielä senkin jälkeen tekee mieli kännätä, vedä ihmeessä.

Vierailija
10/21 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ideahan se olis tuokin. Saisin varmaan kolme tai neljäkin aloitusta kuvailemaan ahdistuksen aiheita nyt. Ihan normaalin ihmisen mentäviä murheita, mutta nyt kun kaamos on päällä, ne roikkuu eri tavalla tuossa pään yläpuolella.

Tiedän, että jos menen salille, niin siitä tulee mukava olo, enkä sen jälkeen kaipaa alkoholijuomaa siihen päälle. ap

Vierailija
11/21 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottelen 15.55. asti gallupin tulosta:) Hyviä perusteluja tähän asti. ap

Vierailija
12/21 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain muuta. Jos masentaa, niin käy hakemassa kaupasta jotain kivaa syötävää, esim. oma lemppari on erilaisia juustoja pipareiden kanssa. Järkkää koti, sytytä muutama kynttilä ja keitä vaikka teetä tai glögiä. Siihen vielä vaikka joku hyvä kirja tai leffa kaveriksi. Sit olet vaan ja hyggeilet. Huomenna valoisaan aikaan sit lenkille tai salille. Ei ole darraa eikä morkkista.

Vierailija
13/21 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ideahan se olis tuokin. Saisin varmaan kolme tai neljäkin aloitusta kuvailemaan ahdistuksen aiheita nyt. Ihan normaalin ihmisen mentäviä murheita, mutta nyt kun kaamos on päällä, ne roikkuu eri tavalla tuossa pään yläpuolella.

Tiedän, että jos menen salille, niin siitä tulee mukava olo, enkä sen jälkeen kaipaa alkoholijuomaa siihen päälle. ap

Rahahuolia, ongelmia ihmissuhteissa, työ ahdistaa? Kaikki ratkeaa kun annat mahdollisuuden. Samojen ongelmien kanssa jokainen painii. Anonyymi purkaminen voi auttaa.

Vierailija
14/21 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännit!

Huomenna hieman huono omatunto sitten siivittää olemaan "kunnon ihminen" ja yhteiskunnan tukipylväs.

Juo viinaa - ole huomenna hyvis!

Vierailija
15/21 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain muuta. Jos masentaa, niin käy hakemassa kaupasta jotain kivaa syötävää, esim. oma lemppari on erilaisia juustoja pipareiden kanssa. Järkkää koti, sytytä muutama kynttilä ja keitä vaikka teetä tai glögiä. Siihen vielä vaikka joku hyvä kirja tai leffa kaveriksi. Sit olet vaan ja hyggeilet. Huomenna valoisaan aikaan sit lenkille tai salille. Ei ole darraa eikä morkkista.

Toi ei toimi mulle, mutta kiitos ajatuksesta. Luin aamulla kirjaa, mutta en saa keskityttyä siihen, kun stressaa ja ahdistaa sen verran. Yksi ohjelma kiinnostaisi kyllä katsella Areenasta, että ei nyt ihan huono idea. :)

Vierailija
16/21 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahahuolia, ongelmia ihmissuhteissa, työ ahdistaa? Kaikki ratkeaa kun annat mahdollisuuden. Samojen ongelmien kanssa jokainen painii. Anonyymi purkaminen voi auttaa.

Vielä ihmisen selvitettäviä ongelmia, mutta tänään vaan huonompi päivä niiden kanssa. Kiitos kuitenkin myötätunnosta. ap

Vierailija
17/21 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kotona puolen tunnin lihaskunnot ja sitten kännit.

T: samassa veneessä oleva, nyt jo kivassa huppelissa

Vierailija
18/21 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on 15.55. ja av on äänestänyt. Tuloksella 43.7% salille lähtö peittosi kännien vetämisen, vaikka kännit oli ensin vahvoilla. Eli salille tänään. ap

Vierailija
19/21 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä ensin n. 3 dl kirkasta viinaa nopeaan tahtiin ja mene sitten salille. Jos olet nopea ehdit aloittaa jonkun sarjan ennen kun alkoholi imeytyy.

On erikoinen kokemus.

Vierailija
20/21 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedä ensin n. 3 dl kirkasta viinaa nopeaan tahtiin ja mene sitten salille. Jos olet nopea ehdit aloittaa jonkun sarjan ennen kun alkoholi imeytyy.

On erikoinen kokemus.

Olen pienikokoinen nainen, jos juon kolme desiä kirkasta viinaa, jalat kyllä menee alta ennen kuin olen päässyt edes kotiovesta ulos :´D ap