Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Tietääkö joku mihin kellonaikaan ne viikon jaksot tulee katsottavaksi Cmoreen maanantaina? Aamulla vai kenties jo keskiyöllä? :)
Ilja on yksi suloisimmista tyypeistä! Samoin Magnus, tulee aina hymyiltyä jos heidät näkee ruudussa.
Vierailija kirjoitti:
Ilja on yksi suloisimmista tyypeistä! Samoin Magnus, tulee aina hymyiltyä jos heidät näkee ruudussa.
Ei todellakaan! Toivottavasti näkyvät mahdollisimman vähän
Vierailija kirjoitti:
Mangusti
Mikä on kutvana! Nyt kertokaa kun edes google ei osaa auttaa
Vierailija kirjoitti:
Eiks "tekipäs kutvanaa" meinata, että teki hyvää eli jotain sen suuntaista. Näin olen ainakin aina luullut. :D
Jutta teki oikein, kun mottasi Sebastiania silloin. Iida oli vasta parikymppinen joten jonkun aikuisen sietikin puuttua asiaan. Ei parikymppinen ole tarpeeksi kypsä päättämään itse kenen kanssa harrastaa seksiä. Sebastian käytti Iidaa seksuaalisesti hyväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks "tekipäs kutvanaa" meinata, että teki hyvää eli jotain sen suuntaista. Näin olen ainakin aina luullut. :D
Mutta Ismo sanoi näyttävänsä kutvanan...
:D
Huumorin vastapainoksi toivoisin sarjaan enemmän dramaattisia ja vakavia juonikuvioita. Tykkäsin esim. siitä kun käsiteltiin Akin hyväksikäyttöä.
Aaro voisi vaikka alkaa sarjamurhaajaksi tai jotain.
Kutvana tulee varmaan sanasta gutaa. Tekipäs gutaa/kutvanaa
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku mihin kellonaikaan ne viikon jaksot tulee katsottavaksi Cmoreen maanantaina? Aamulla vai kenties jo keskiyöllä? :)
Aamulla tulevat. C-more vastasi näin Facebookissa.
Oon kuullut myös seksin jälkeen sanottavan, että tekipäs kutvanaa. Varmaan Ismo meinas, että näyttää Jutalle mitä hyvä seksi on.
Nyt oli kyllä hauska jakso :D
Vierailija kirjoitti:
Aaro voisi vaikka alkaa sarjamurhaajaksi tai jotain.
Rikossarjojen ystävänä sanoisin, että tämä voisi olla mielenkiintoinen käänne! Sillä ehdolla ettei Aaro murhaisi ketään pihlajakatulaisista vaan, vaikka heidän sarjassa ennen näyttämättöämiä tuttuja. Murhat tapahtuisi pihlajakadulla ja siitä syystä epäilyt kohdistuisi sinne ja tutkinnan saisi liitettyä sarjaan.
Ärsyttää, kun keväällä on aina pyhiä ja jääkiekkoa minkä takia jaksoja ei näytetä. Nytkin seuraava jakso tulee vasta tiistaina.
Aaro voisi vaikka juonia Peppiä vastaan, koska tämä oli mukana Pietarin kanssa loukkaamassa Evaa.
Vierailija kirjoitti:
Aaro voisi vaikka juonia Peppiä vastaan, koska tämä oli mukana Pietarin kanssa loukkaamassa Evaa.
Miksi ihmeessä? Eihän Aaro ole varsinaisesti kiinnostunut Evasta vaan haluaa osaksi Nellan elämää. Aarohan kannattaisi juuri työntää Pietaria enemmän Pepille, että Eva ei enää halua sitä. Oon kyllä samaa mieltä ettei Pietari ole Evan arvoinen enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Eihän Aaro ole varsinaisesti kiinnostunut Evasta vaan haluaa osaksi Nellan elämää. Aarohan kannattaisi juuri työntää Pietaria enemmän Pepille, että Eva ei enää halua sitä. Oon kyllä samaa mieltä ettei Pietari ole Evan arvoinen enää.
Mitä tahansa kunhan Peppi saataisi lopullisesti pois sarjasta. Kuka jaksaa sen naamaa muka katsoa?
Voi ei, olipa pettymys kun tänään ei tullutkaan Salkkareita :(
Ilja on rasittava kakara