Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä minua ei salkkareiden ikäerot juuri hetkauta mutta kyllä Karin ja Lolan välinen säätö tuntuu minustakin aika absurdilta idealta. Lolan näyttelijä on 25, ja Karin näyttelijä taas 50 eli tuplasti vanhempi. Ei tuollaisia pareja tosielämässä juuri vastaan tule.
Kari Taalasmaa on kuitenkin vasta 45v sarjassa, vaikka näyttelijä onkin 50v. Sitäpaitsi Sofia Arasola on syntynyt -91 eli täyttää 27v.
Tämä. Jos Arasola olisi oikeasti tuon 25v niin asia olisi eri. Sitten pitäisin minäkin absurdina ja outona.
Vuosi sinne tai tänne ei muuta mitään. Kai Ismon ja Jutankin suhde on tuhottu? Onhan Esko 60v ja Maarit vasta 45v.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä minua ei salkkareiden ikäerot juuri hetkauta mutta kyllä Karin ja Lolan välinen säätö tuntuu minustakin aika absurdilta idealta. Lolan näyttelijä on 25, ja Karin näyttelijä taas 50 eli tuplasti vanhempi. Ei tuollaisia pareja tosielämässä juuri vastaan tule.
Ja tähän voisi lisätä, että en ole ikähullu, koska joku kuitenkin luulee niin.
Nuo vanhat salkkarit klo 11-12 mtv3:lla ja tuo Katariinan ja Jirin nakuilukohtaus, ihan huikea tuo Jirin ulina tuolla käytävän sängyllä "ajiaijai sattuu" :DDD
Toivoin, että tänään olisi julkaistu Cafe Saran jakso. Koskahan ne on oikein tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Tulit mieleeni, kun näin otsikon! :D http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201803082200798671_vd.shtml
Ullanlinna https://aijaa.com/img/b/00409/14535187.jpg
Myöhemmin kasaan vielä Ismon Valinnat / Stellanssin ja Elsan kulman. Eivät kaikki sijaitse Ullanlinnan tai Eiran alueella.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa suurten ikäerojen suhteet ovat nykyään yhä yleisempiä. Myös niin päin että nainen on vanhempi. Toki yli 20 vuoden ikäerot ovat harvinaisia, mutta niitäkin on.
Kyllästyttää jo tämä jatkuva ikäjankkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa suurten ikäerojen suhteet ovat nykyään yhä yleisempiä. Myös niin päin että nainen on vanhempi. Toki yli 20 vuoden ikäerot ovat harvinaisia, mutta niitäkin on.
Kyllästyttää jo tämä jatkuva ikäjankkaus.
Todellakin kyllästyttää, voisitko lopettaa sitten.
Suuttuukohan Jutta taas siitä listasta. Ei siinä mitään ilkeää sinänsä ollut. Odotan Carmen Blackdangerin esitystä.
Vierailija kirjoitti:
Suuttuukohan Jutta taas siitä listasta. Ei siinä mitään ilkeää sinänsä ollut. Odotan Carmen Blackdangerin esitystä.
Hyvin mahdollista, mutta tuskin kovin kauaa jaksaa vihoitella. Olen ymmärtänyt, että Jutta on kohdannut paljon ennakkoluuloja elämänsä aikana eikä pienestä hetkahda. Toivottavasti päätyvät Ismon kanssa yhteen. Ismolle ei kuitenkaan taida olla helppo paikka myöntää muille Jutan taustoja. Tästä saisi upean tarinan aikaseksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kukaan ole nostanut meteliä siitä ettei Juttaa näyttele oikea transsukupuolinen?
Maarit Poussa on juuri oikea valinta! Monella tuntuu olevan transsukupuolisuudesta vain mediassa yleisesti esiintyvä kuva eli isot tissit, laiha kroppa, meikki on tosi suttunen ja ylikorostunut naisellisuus ja möreä ääni. Suurin osa on aivan tavallisia ihmisiä ja kaikista sitä ei ees huomaa päällepäin. Arvostan tuotantoa tästä valinnasta.
Uudet jaksot ei nyt oikein jaksa kiinnostaa, vaan oikeasti ahdistaa todella paljon. Sarjassa on nyt paljon sellaista, joka minun on vaikea hyväksyä. Sen sijaan olen huomannut katsovani paljon mielummin näitä syksyltä 2013 olevia uusintajaksoja, vaikka näissäkin on kaikenlaista ja pitkitettyjä kuvioita, kuten Siperia ja Ismon sairaus, mutta silti tuntuu kun olisi aivan toinen sarja. Tänään uusintajaksoissa ei muka huomannut samassa huoneessa henkihievereissä sermin takana makaavaa Ismoa kun itse puhui Liisan kanssa Ismon oudosta käytöksestä ja ihmetteli, missä Ismo on.
Onneksi Salkkareita ei tehdä sen perusteella, että pitäisi varoa joidenkin katsojien henkilökohtaisia traumoja.
Minua ei tällä hetkellä oikeataan ärsytä mikään juonikuvio. Nyt kun Linda on pois, Aaron juonikuviossa on taas raikkautta. Ennen en pitänyt Pepistä enkä Evasta, mutta nykyisin tykkäänkin molemmista. Evaa symppaan, koska Pietari kohtelee sitä huonosti. Pepissäkin on nykyisin enemmän ulottuvuuksia. Uudet teinitkin jopa ihan ok. Varsinkin Severistä olen alkanut pitää. Muillakin hahmoilla sopivan arvoityksellisia juonikuvioita.
Ainoa, mikä vähän kyllästyttää on se, jos Sanni-Tale-Janne-Tiina -draamailua aletaan taas uudelleenlämmittää. Samoin Kallen alkoholiongelmat hieman kyllästyttää, mutta kestän kyllä.
Yleisesti ottaen hyvät hahmot ja juonenkäänteet nyt sarjassa :)
(Vaikka onkin mm. Lasse Sievistä, Isabellaa ja Kuula-Vuorela -klaania kestoikävä).
Onko Pepin sukunimi Puolakka vai Kuula? Entä Taigan?
Eikös Kalle ollut aikaisemmin Antabus-kuurilla? Vai onko sitten lopettanut aikessa hiljaisuudessa. Jokatapauksessa antabuksella ja alkoholilla voi olla kuolettavat oireet. Sepollahan tuli heti se sydänkohtaus.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Salkkareita ei tehdä sen perusteella, että pitäisi varoa joidenkin katsojien henkilökohtaisia traumoja.
Minua ei tällä hetkellä oikeataan ärsytä mikään juonikuvio. Nyt kun Linda on pois, Aaron juonikuviossa on taas raikkautta. Ennen en pitänyt Pepistä enkä Evasta, mutta nykyisin tykkäänkin molemmista. Evaa symppaan, koska Pietari kohtelee sitä huonosti. Pepissäkin on nykyisin enemmän ulottuvuuksia. Uudet teinitkin jopa ihan ok. Varsinkin Severistä olen alkanut pitää. Muillakin hahmoilla sopivan arvoityksellisia juonikuvioita.
Ainoa, mikä vähän kyllästyttää on se, jos Sanni-Tale-Janne-Tiina -draamailua aletaan taas uudelleenlämmittää. Samoin Kallen alkoholiongelmat hieman kyllästyttää, mutta kestän kyllä.
(Vaikka onkin mm. Lasse Sievistä, Isabellaa ja Kuula-Vuorela -klaania kestoikävä).
Noh, ahdistavia tai ärsyttäviä kuvioita tällä hetkellä ovat ainakin
-muistisairasta eläkeikäistä huijaava ja kiristävä eroottinen tanssia,
-monien hahmojen kierous, läpimätäisyys ja suoranainen pahuus,
- liiallinen ja turha seksuaalinen sisältö ja joidenkin hahmojen keikistely
-Pietarin kaksinaamaisuus ja paljastuminen samanlaiseksi pleijeriksi kuin moni hahmo aikaisemmin, hahmossa ei siis ole mitään uutta
- eräät hahmot, joista ei pääse eroon
- koko Talen hahmo
- se, millainen Kallesta on tullut, ei opi virheistään
- ehkä vielä joku muukin
Vierailija kirjoitti:
Onko Pepin sukunimi Puolakka vai Kuula? Entä Taigan?
Peppi Puolakka ja Taiga Kuula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Vaikka onkin mm. Lasse Sievistä, Isabellaa ja Kuula-Vuorela -klaania kestoikävä).Noh, ahdistavia tai ärsyttäviä kuvioita tällä hetkellä ovat ainakin
-muistisairasta eläkeikäistä huijaava ja kiristävä eroottinen tanssia,
-monien hahmojen kierous, läpimätäisyys ja suoranainen pahuus,
- liiallinen ja turha seksuaalinen sisältö ja joidenkin hahmojen keikistely
-Pietarin kaksinaamaisuus ja paljastuminen samanlaiseksi pleijeriksi kuin moni hahmo aikaisemmin, hahmossa ei siis ole mitään uutta
- eräät hahmot, joista ei pääse eroon
- koko Talen hahmo
- se, millainen Kallesta on tullut, ei opi virheistään
- ehkä vielä joku muukin
Niin ja tietysti sekin ärsyttää, että sarjassa ei ole yhtään läpeensä puhtoista, lähinnä omissa oloissaan viihtyvää absolutistihahmoa, joka ei halua kenelläkään mitään pahaa, eikä siis juonittele tai kieroile ja on seksuaaliselta suuntautumiseltaan aseksuaali. Taitaisi tosin olla liian tylsä hahmo saippuasarjaan, mutta onhan tälläisissä sarjoissa kuitenkin nähty monenlaisia hahmoja niin miksi ei sitten myös jotakin tämän kaltaistakin.
Olisi eri asia jos Sannille kirjoitettaisiin suhde vanhemman miehen esim. vaikka Sebastianin (jos siis hahmo olisi vielä mukana) kanssa.
Kerttu Rissanen täyttää tänä vuonna vasta 22v eli on lähes lapsi ja Jarkko Nyman on nelikymppinen. SE olisi oikeasti sairasta.
Sofia Arasola kuitenkin jo aikuinen 26v niin en näe Karin ja Lolan jutussa mitään väärää.