Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa III

Vierailija
10.12.2017 |

Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.

Kommentit (6757)

Vierailija
3001/6757 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karille kyllä sopiikin sellainen näpsäkkä nainen, joten miksi ei Lola.

Vierailija
3002/6757 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karille kyllä sopiikin sellainen näpsäkkä nainen, joten miksi ei Lola.

Itse kovasti toivoisin Lolasta ja Jiristä paria. Sopisivat hyvin yhteen. Karille taas voisi kehitellä hetkeksi jotain muuta kun naiskuvioita, kun vasta päättyi avioliittoon asti yltänyt suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3003/6757 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannin ja Talen suhde on niin nähty jo eikä Janne sovi Sannille. Olisi mielenkiintoista jos Sanni tapaisi jonkun uuden miehen. Voisi olla joku vanhempikin mies.

Sannille ei todellakaan sopisi vanhempi mies. Sehän on ihan tyttönen. Jos sarjaan tulee uusi mieshahmo niin ei ainakaan mitään jonkun pikkulikan kanssa. Varsinkin jos kyseessä miehekäs aikuinen mies.

Vierailija
3004/6757 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö Salkkareiden tunnaria päivittää? Entä musiikki? Siis kappale tietysti sama mutta eri versiona. Tykkäsin siitä mikä oli 2014 asti.

Säästöä tuokin, että käytetään alkuperäistä musiikkia mahdollisimman pitkään. Nykyiseen tunnariin on jo vähän liian kyllästynyt.

Vierailija
3005/6757 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanni voisi kiinnostua siitä Nuutista. Eikös se näyttelijä ollut jo lähes parikymppinen.

Jos suhde Talen kanssa kariutuu, niin kyllä Sanni tarvitsee jonkun kypsän aikuisen miehen.

No ei todellakaan tarvitse koska on itsekin vielä kakara.

Vierailija
3006/6757 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että ikähullusta ei pidä provosoitua mutta millä ihmeen perusteella Peppi on Akille liian nuori? Pepille sopii paremmin Sergei tai Aki, Pietari ja Peppi on tylsä pari.

Ikäeropareja on oikeassakin elämässä vaikka kuinka paljon.

Oletko tyhmä? Peppi on liian empaattinen ja liian tyttömäinen Akille. Se suhde oli ällöttävää.

Eikä oikeassa elämässä mitään tuollaisia ikäeropareja ole, ihan urbaani legendaa. Olet alapeukkusi ansainnut kun väität tuollaista.

Vierailija
3007/6757 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin Sergei sopi Pepille paremmin kuin Pietari.

Vierailija
3008/6757 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vieläkö joku katsoo salkkareita !

Tökeröä näyttelemistä, ja muutenkin kuin Kauniit ja rohkeat.

Ainut plussa sarjalle on, kun Ulla ja Kari Taalasmaa ovat kuulumma mukana kuvioissa, näin MTV 3:n sivuilta.

Vierailija
3009/6757 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki ilmeisesti on yrittänyt itsemurhaa viinan avulla? Tai ainakin Kalle on sitä mieltä. Terveydentilastahan tuli uutta tietoa joten toi sopii hyvin siihen.

Vierailija
3010/6757 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan tästä Monican ja Severin jutusta saman tyyppinen kuvio kuin Heidin ja Jannen jutusta aikoinaan kun Janne oli vielä teini? Muistan aina kun Heidi sanoi kauhistuneena Pepille että mä oon menny sänkyyn 15-vuotiaan kanssa. xD

Vierailija
3011/6757 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan mielenkiinnolla miten Tamara reagoi Evaan jos törmäävät. Moni on ollut sitä mieltä ettei Tuhmiksien juttuja pidä sotkea sarjaan ja osa taas ajattelee päinvastoin. 

Kuka Tamara? Se on tullut ihan tuotannolta se juttu, ettei sarjaa ja spin offeja sekoiteta. Katsojat menee ihan sekaisin

Vierailija
3012/6757 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nykyään on niin outoja nimiä hahmoilla? Tamara (wtf), Lola, Taiga, Magnus, Gunnar, Dahlia, Ilja... missä on kunnolliset nimet? Anna, Sara, Simo jne

Vierailija
3013/6757 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon kurkistus oli kerrankin mielenkiintoinen! Aki ilmeisesti yrittää itsemurhaa ja sit toi Monica juttu. Jännä viikko tulossa

Vierailija
3014/6757 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan tästä Monican ja Severin jutusta saman tyyppinen kuvio kuin Heidin ja Jannen jutusta aikoinaan kun Janne oli vielä teini? Muistan aina kun Heidi sanoi kauhistuneena Pepille että mä oon menny sänkyyn 15-vuotiaan kanssa. xD

Toivottavasti ei koska Severi on oikeasti vasta 15v ja Monica yli 30v. Välttämättä suudelmaa ei näytetä edes televisiossa näyttelijän nuoren iän takia. Janne ja Heidi juttu ei ollut kovin paha, koska no Janne ei näyttänyt mitään pikkupojalta ja toiseksi oli väärillä papereilla. Eiks Heidi kuitenkin ollut joku 18-19 vuotias sillon?

Vierailija
3015/6757 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei koska Severi on oikeasti vasta 15v ja Monica yli 30v. Välttämättä suudelmaa ei näytetä edes televisiossa näyttelijän nuoren iän takia. Janne ja Heidi juttu ei ollut kovin paha, koska no Janne ei näyttänyt mitään pikkupojalta ja toiseksi oli väärillä papereilla. Eiks Heidi kuitenkin ollut joku 18-19 vuotias sillon?

Muistaakseni Heidi taisi olla parikymppinen silloin ja tosiaan luuli Jannen olevan täysi-ikäinen/aikuinen. Oikeusjuttuhan siitä tuli, mutta syytteet Heidiä vastaan hylättiin koska Janne myönsi valehdelleensa ikänsä.

Vierailija
3016/6757 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkareihin on tulossa uusia teinihahmoja. Haku käynnissä parhaillaan. Kasvaako nuorisoporukka, etsitäänkö Violalle ja Nellalle juorukerholaista vai kenties kilpailijaa?

Vierailija
3017/6757 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Severin näyttelijä on itse jo 17-vuotias, joten en usko, etteikö suudelmaa voitaisi näyttää.

Vierailija
3018/6757 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sarjan naiset/tytöt on kuin samasta muotista valettuja? Aika yksipuolinen naiskuva. Pisti vaan silmään kun katoin pitkästä aikaa yhtä jaksoa. Voi olla mieshahmotkin jollain tapaa samoja. Ennen sentään Miia ja Silja oli ulkosestikin ihan erilaisia.

Vierailija
3019/6757 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikko tosiaan hyvältä ja sen kruunaa Larin paluu vai visiitti? 

Vierailija
3020/6757 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ei mene kyllä Monicalla ilta ihan putkeen :D

Ketju on lukittu.