Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi bodareiden pitää olla ilman paitaa aurinkolomalla?

apostoliZztops
10.12.2017 |

esim tuossa, miksi pitää ottaaa you tube video ja olla joka paikassa ilman paitaa

onko se lihasten näyttäminen itselle ja muille jotenkin Jumalan korvike tai itseisarvo että pitää pumpata aamulla lihaksia ja sitten mennä kadulle ilman paitaa pullistamaan lihaksia ja sitten peilin edessä katsella omaa ruumistaan?

en ymärrä eri asia jos käy lenkillä tai salilla urheilun vuoksi ja tulee hyvä kunto ja feelis

tuntuu niin lapselliselta, aikuiset ukot riehuu kadulla ilman paitaa, "hei mulla on tällainen haba, millainen haba sulla on?"

itsetunto nolla ilman lihaksia? eik tuo ole tavallaan homoseksuaalisuuden esi-aste loppujen lopuksi tai homouden yksi taso ilman himoa mieheeen seksuaalisesti?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei tuo tatuointi kaulassakaan mitenkään kaunis ole

Vierailija
2/7 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna poikien esitellä itseään toisilleen. Ei kai se sulta pois ole. Onhan siinä kaksi pariskuntaa lomalla. Poikapari ja tyttöpari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onen miehen itsetunto on tässä, bodaus tai sittten armoton työn teko ja viinan juonti vkloppuisin, ei ole muuta

Vierailija
4/7 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkailin tuon läpi, ainoa kohta missä näin paidattoman miehen oli uimarannalla.

Vierailija
5/7 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran ollut samassa seurueessa erään yleisurheilijan kanssa. Hän siis kilpaili sm-tasolla ja oli muutaman kerran arvokisoissakin edustamassa Suomea. Hänella oli tapana ottaa heti paita pois jos aurinko vähänkin paistoi, että pääsi esittelemään lihaksiaan. Hänellä se taisi johtua huonosta itsetunnosta.

Vierailija
6/7 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nill bodariraukooilla ole muuta elämää kuin liha, ruoan syöminen ja bodaus

hyvin yksinkertaista sakkia

18 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina;

19 heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä.

20 Mutta meillä on yhdyskuntamme taivaissa, ja sieltä me myös odotamme Herraa Jeesusta Kristusta Vapahtajaksi,

21 joka on muuttava meidän alennustilamme ruumiin kirkkautensa ruumiin kaltaiseksi sillä voimallaan, jolla hän myös voi tehdä kaikki itsellensä alamaiseksi.

Vierailija
7/7 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paradoksaalista kyllä, naisiahan eivät suuret lihakset kiinnosta tippaakaan. Jos vaihtoehtona on hoikka vs. bodattu vartalo, niin 95% naisista valitsee hoikan. Tästä voisi vetää sen johtopäätöksen, että bodatulla vartalolla haetaan hyväksyntää pikemminkin miesten keskuudesta.

Sitä olen myös ihmetellyt, että aiheuttaako bodaaminen jonkinlaisen nivelvamman tai vastaavan, kun valtaosa bodareista ei saa millään roikotettua käsiä normaalisti, vaan he liikkuvat kaikkien tuntemalla ns. "ranskikset kainalossa" tyylillä.

Ja käsi ylös ne, kenen mielestä bodattu vartalo on komea. Varsinkin off-seasonilla kehonrakennusta harrastavat näyttävät suorastaan läskeiltä, ja liikkuminen on todella kömpelöä, aivan kuin olisi jotain lurahtanut pöksyihin.

Itse en ole vielä tähän ikään mennessä tavannut yhtään fiksua kehonrakentajaa. Aina kun olen esim. ravintolassa joutunut samaan pöytään, niin ei mene aikaakaan kun puhe kääntyy treenaamiseen, ravintoon, lisäravinteisiin, machopullisteluun jne.. Tuntuu kuin koko heidän elämänsä pyörisi oman nav.. vartalon ympärillä."

http://keskustelu.jatkoaika.com/threads/tunteeko-kukaan-fiksua-bodaria…