Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yksityinen vuokran antaja ja kävin tänää klo 7 aamulla omilla avaimilla tarkastamassa asunnon kunnon isäntä väen nukkuessa :)

Vierailija
10.12.2017 |

En soittanut kelloa enkä ilmoittanut tulostani. Kyllä minulla on oikeus omistamaani asuntooni tulla.
Avasin oven ja kiertelin ympäri kämppää. Melko pian isäntäväki alkoi heräillä ja sain aikamoiset huudot, että mitä helvettiä teen heidän kodissaan.

Korjasin että minun kodissani eikä minulle huudeta asunnossani tai he lähtevät saman tien ulos.

Katsokaas kun halusin kämpän kunnon ja jos ilmottaisin tulostani niin he ehtisivät peittää mahdolliset jäljet/tuhot.

En ole rikkonut minkään sortin lakia :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,1/5

Vierailija
2/15 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et yhtään huonompaa provoa keksinyt? Satuilusi paistaa kymmenien kilometrien päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä emäntä väki, miten oli heidän laitansa? Minun asunnossani ei asu isäntäväkeä vaan vuokralaisia, isäntäväkeä olen minä itse.

Vierailija
4/15 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan, ei kukaan, ole noin tyhmä.

Vierailija
5/15 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kunnon isäntä, väen nukkuessa? Vai oliko ne kunnon isäntäväkeä?

Mutta miksi kävit, se jäi epäselväksi?

Vierailija
6/15 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
7/15 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. Kannattaa valita jompikumpi, joko ns. palstasuomi tai tulenarka aihe, mutta molemmat ovat liikaa ja syövät uskottavuutta. 

Vierailija
8/15 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-138/5

Vierailija
9/15 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran näin kun varis lenti väärte päin. Tosi juttu.

Vierailija
10/15 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistitko myös emännän paikkojen kunnon? Vilahtiko esim. udar peiton alta aamutohinassa?

Vierailija
11/15 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet rikkonut lakia ap! Jos tämä on oikeasti totta. Kotirauhan rikkominen on rangaistava teko!

Vaikka omistat asunnon niin silti asunto on vuojralaisten koti ja heillä on siihen olat oikeutensa

Vierailija
12/15 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä provo onkin, niin noin ei saa lain mukaan tehdä. Vuokranantajan täytyy ilmoittaa tulostaan etukäteen ja et voi kävellä vaan omilla avaimilla sisään vaan silloinkin pimpotat. Nyt käyttäydyt kuten asuisit itse asunnossa etkä olisi _vuokrannut_ sitä toisille heidän kodikseen ollenkaan. Mut joo, 0,1/5.

Vierailija
13/15 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi meillä on liuta turvaketjuja :)

Vierailija
14/15 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheinta tässä provossa on se, että se voisi olla tottakin.

Vierailija
15/15 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeppisiä yhdyssanavirheitä tällä "vuokran antajalla".

Ei siinä mitään.

Minulla oli oikeasti karmea vuokraisäntä: teki vuosikausia åuolen vuoden ja vuoden kestäviä määräaikaisia sopimuksia, joiden aikana ravasi kotonani, aina sovitusti, tarkastuskäynnillä 5-10 kertaa vuodessa. Aina hän harmitteli, että enkö löydä mistään muualta uutta asuntoa... Istuskeli kaksi tuntia sohvallani tuijottelemassa, töksäyttelemässä ja kommentoimassa itsestäänselvyyksiä huonekaluistani ja matoistani. Että olet sentään vuokrat maksanut taas ajallaan. On sinulla sentään matot lattialla. Et ei ole vieläkään rikkonut mitään.

Ahdistavaa.

Vuokrat maksoin ajallaan, asunnon pidin siistinä ja olin paljon poissa kotoa. Ei lemmikkieläimiä.

En saanut muualta asuntoa ex-mieheni aiheuttamien vuokrarästien takia, niiden makselemiseen meni melkein 10 vuotta.

Sitten pääsin vihdoin pois.

Edelleen muistan hyytävän pelon, joka tuntui mahanpohjassa asti, kun sai koko ajan pelätä asunnonmenetystä ja vuokranantajan kyttäyskäyntejä. Painajaiset ovat jo loppuneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän