Älä käytä paloauton punaista huulipunaa, jos sinulla on ohuet huulet.
Onko typerämmän näköistä? Korostuu vaan se olematon ylähuuli. Tuttavani on löytänyt punaisen huulipunan ja laittaa sitä aina kun menee ulos. Vanhentaa naista monella vuodella.
Kommentit (22)
Näyttää todella rumalta. Ohuthuulisten ei muutenkaan pitäisi käyttää huulipunaa, ei siinä ole mitään järkeä. Ohuet huulet ovat rumat.
Eipä niitä huulipunia yms ole laitettu teidän mieltymyksien mukaan, antaa kaikkien kukkien kukkia vaan ja kukin laittakoon päällensä just sellaiset releet kuin itse haluaa, tai meikatkoon itsensä niinkuin itse tykkään tai vaikka vetäisi naisena kaljun niin se on ihan fine. Älkää olko noin ilkeän pinnallisia. Tuleeko itsellenne yhtään paha mieli kun täytyy noin pessimistisiä toisista ajatella?
Ei ole typerän näköistä ja tuollainen solvaaminen on mautonta ja lapsellista.
Siitä olen samaa mieltä että jotkut huulipunat vaativat vähän paksummat huulet näyttääkseen hyvältä, mutta jokainen pitäköön sellaista huulipunaa mistä itse tykkää!
Punaisen huulipunan kanssa kannattaa opetella rajaamaan huulet oikein, eli miten ne rajataan mahdollisimman suuren näköisiksi ilman että näyttävät ylirajatuilta. Ja muutkin kikat käyttöön! :)
Skamista varmaan lähtöisin tämä trendi. Nooralla on siinä aina punaiset huulet.
Mun mielestäni ohuet huulet ovat kauniit ja eroottiset; paksut huulet ovat ällöt ja rumat. Itselläni on paksut huulet ja inhoan ko. piirrettäni ja pidän sitä suorastaan "kuvottavana" piirteenä. Pidän ohuita huulia todella viehättävänä piirteenä, jota soisi korostaa vain lisää. Nimenomaan ohuisiin huuliin sopii näyttävä huulipuna ja huulikiilto jne. <3
T. Bi-nainen
Kukin käyttää mitä tykkää, rajaaminen auttaa. Kaikille ei toisaalta sovi sama punainen, vaikka niin väitettäisiinkin vaan pitäisi löytää se oma punaisen sävy, mikä sopii. Minulle sopii paremmin neutraalit "almost red"-sävyt, koska olen hyvin kalpea.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestäni ohuet huulet ovat kauniit ja eroottiset; paksut huulet ovat ällöt ja rumat. Itselläni on paksut huulet ja inhoan ko. piirrettäni ja pidän sitä suorastaan "kuvottavana" piirteenä. Pidän ohuita huulia todella viehättävänä piirteenä, jota soisi korostaa vain lisää. Nimenomaan ohuisiin huuliin sopii näyttävä huulipuna ja huulikiilto jne. <3
T. Bi-nainen
Itselläni taas on paksut huulet ja varsinkin sen paloautonpunaisen huulipunan kanssa tykkään kovasti huulistani. Käytän myös violettia.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää todella rumalta. Ohuthuulisten ei muutenkaan pitäisi käyttää huulipunaa, ei siinä ole mitään järkeä. Ohuet huulet ovat rumat.
No joo-o, pysyköön ohuthuuliset kotonaan.
Aina kun tulee tällaista arvostelua siitä, miten muut asiat tekevät, niin mietin, että onkohan arvostelija itse sellainen joka yrittää miellyttää mahdollisimman monia vai mistä on ylipäänsä tullut ajatus, että hänen mielipiteensä ketään kiinnostaisi...
Tomaatinpunainen ja ferrarinpunainen sopivat kaikille, paloautonpunainen Ryhmä Hau -faneille! Tärkeintä, että näkyy! Huulipunan nimikin on huuliPUNA! Käytän itse aina kirkkaanpunaista ja huuleni ovat mitä ovat.
Ja jokainenhan laittaa huuliinsa juuri sellaista huulipunaa mistä itse tykkää, ja sinä voit jatkossa pitää pääsi kiinni.
Myös Pinkit korkokengät -bloggaaja käyttää kirkkaita huulipunia eikä sovi ollenkaan.
Suomalaiselle kalpealle iholle ei sovi shokkivärit.
No jaa. Itselläni on pulleat huulet, enkä kehtaa käyttää punaista huulipunaa ollenkaan, näyttää jotenkin irstaalta. Mielestäni sopii paremmin ohuemmille huulille.
Minusta ohuet huulet näyttävät hyvältä, ja maalattuna vaikutelma on usein niin voimakas, että paksuhuuliset jäävät varjoon. Siitä kai ap:n purkaus.
Makuasia. Mun mielestä taas punainen huulipuna näyttää kivalta melkeinpä kaikilla. Pitää vain löytää itselle sopivin punasävy.
Juu käytä vaan. Minustakin tyylikkään näköistä ohuthuulisella punainen huulipuna. Kuka täällä luulee olevansa joku jumala joka kertoo muille, miten sopii toimia?
Monet bloggarit ovat "löytäneet" punaisen huulipunan, ja harvalle se sopii.
Esim. Valeäiti ja Lähiömutsi ovat liian ohuthuulisia, heillä kirkkaanpunainen huulipuna antaa vaikutelman, että kasvoihin on on ilmestynyt verinen ohut viilto.