Kyrsiikö teitä vihreät, että Halla-aho on ollut vihreä ja aatteen huonoksi todettuaan hylännyt vihreät ja ryhtynyt persuksi?
Vai miten selitätte itsellenne hänen "rintamakarkuruutensa"?
Kommentit (14)
Itsekin olin vihreiden äänestäjä vuosikausia, kunnes eräänä päivänä silmät vaan aukes. Nykyään äänet menee perussuomalaisille. Vihreät ovat itsensä pettäneet ja vihreät arvonsa hylänneet.
Mitä tuosta ajattelemaan kuin, että joskus pitää eksyä väärille poluille löytääkseen oikealle tielle.
Minäkin olen vihreä ja en pidä viheraatetta huonona. Puoluetta pidän surkeana ja viheraktiiveja kohtalaisen epätoivoisina tapauksina muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Vihreiden agenda ja menettelytavat tökkivät myös ja vahvasti koska puolue ja aktivistinsa tuntuvat saavan enemmän kokonaisvaltaista vahinkoa aikaan kuin mitään hyödyllistä.
Siitä huolimatta ei kiinnosta mitkään persutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kyrsi ollenkaan. Me ollaan selkeesti Halla-ahon kanssa eri mieltä monenlaisista asioista. Ei hänen kannata olla vihreä, jos hän ei kannata niiden aatteita. (mutta minulla oli käsitys, että hän ei ole koskaan ollutkaan puolueessa mitenkään aktiivi, vaan on kerran äänestänyt vihreitä, korjatkaa, jos olen väärässä)
Eivätköhän ole vaan helpottuneita, että ovat päässeet siististi eroon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kyrsi ollenkaan. Me ollaan selkeesti Halla-ahon kanssa eri mieltä monenlaisista asioista. Ei hänen kannata olla vihreä, jos hän ei kannata niiden aatteita. (mutta minulla oli käsitys, että hän ei ole koskaan ollutkaan puolueessa mitenkään aktiivi, vaan on kerran äänestänyt vihreitä, korjatkaa, jos olen väärässä)
No näin juuri. Onko kerran demareita äänestänyt rintamakarkuri, jos ei enää äänestä heitä? Ei hyvää päivää. Trollitehdas aukesi taas.
Silmät aukesivat, no huh huh. Tunnen myös ns. ensimmäissä aallossa persuja äänestäneitä naisia, jotka eivät enää kuuna kullan valkeana äänestäisi heitä. Kyrsiikö nyt jotakuta?
Äänestin ennen perussuomalaisia, nyt äänestän vihreitä.
No tuota, ei hänellä nykyisellään ainakaan olisi mitään asiaa vihreisiin, joten ei :)
Mielestäni hän ei ole koskaan edes ollut puolueen jäsen.
Toukokin voisi liittyä persuihin, ei tulisi ikävä.
Olin arvoiltani monin tavoin vasemmistolainen. Äänestänyt vihreitä ja vasemmistoa, mutta nykyään ei enää pysty. Vasemmistolla ei cain yksinkertaisesti ole logiikkaa. Esim. feministit puolustavat islamin uskoa ym epäloogista sekoilua. Alemman elintason ihmisiä siirtämällä planeetta ja luonto kärsii kun saavat saman korkean elintason meidän kanssa. Se siitä ilmastonmuutoksen torjunnasta sitten. Halla-aho on tullut järkiinsä jos on joskus äänestänyt vihreitä ja sittemmin heidät hylännyt.
Kyllä Halla-aho on enemmän vihreä kuin persu. Hän ei kannata ollenkaan noita maalaispersuja, haluaa niistä eroon. Halla-aho on lautakunnassa ihan cityvihreä, kannattaa pyöräteiden lisäämistä, tiivistä rakentamista, suurmoskeijaa, jos rahoitus tulee muualta kuin valtiolta tai kaupungilta, kaupunkibulevardeja jne.
Persut ja vihervassarit ovat ihan samanlaisia tyhjänpuhuja populisteja, paljon puhetta mutta vähän tekoja.
Enpä ole tuota tiennyt. Itsekin olen ollut "vihreä", nykyään aikalailla persu.