Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytämme mieheni kanssa radiopuhelinta. Soitan hänelle yläkertaan, kun ruoka on valmis.

Vierailija
09.12.2017 |

Niin mies osaa tulla oikeaan aikaan paikalle. Toinen äänimerkki on kulkunen, jota kilistämällä mies tietää olla hiljempaa, kun laitan nukkumaan. Millaisia äänimerkkejä te käytätte miehenne kanssa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitan vaimolleni pieraisemalla että olen valmis vastaanottamaan jääkaapista huurteisen oluen.

Yök

Vierailija
2/8 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me jutellaan toisillemme

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen sähköinen langaton ovikello, painonappi on alakerrassa eteisessä lipaston päällä ja se soi yläkerran aulassa. Kovaan ääneen PLING PLOM. Näin tavoitan sekä miehen että teinipojan. Teiniä varsinkaan ei muuten tavoita, istuu kuulokkeet päässä koneellaan ja kännykässä soittoääni poissa, eihän ne kaveritkaan kännykkää soittoäänet päällä pidä.

Vierailija
4/8 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitan vaimolleni pieraisemalla että olen valmis vastaanottamaan jääkaapista huurteisen oluen.

Repesin! :D

Vierailija
5/8 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytämme mieheni kanssa radiopuhelinta. Soitan hänelle yläkertaan, kun ruoka on valmis

Sanotko aina että: "kuuleeko mies", ja mies vastaa: "Mies kuulee"?

Vierailija
6/8 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytetään whatsappia. Oli radiopuhelimetkin joskus vuosituhannen vaihteessa, mutta ei niitä kukaan muistanut kantaa mukana. Puhelimet on yleensä. Meillä siis kaksikerroksinen talo, iso piha ja erillinen piharakennus jossa mm sauna, vierashuone, harrastustiloja.

Vierailija
7/8 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vien mieheni ravintolaan syömään ja sen jälkeen rakastellaan kotona.

Vierailija
8/8 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa 2 kerrosta eikä jaksa huutaa.

Whatsapp toimii tässä.