Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ahdistaa teitä?

Vierailija
09.12.2017 |

Minua ahdistaa epäempaattiset, kontrolloivat ja toisten asioita kaivelevat ihmiset.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa sellaiset joissa on samoja huonoja piirteitä kuin itsessäni, olen huomannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelokkaat ja aina epävarmat ihmiset, itseään alentavat ihmiset.

Vierailija
4/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jotka alkavat roikkumaan. Matkivat ja haluavat olla ku sinä. Haluavat nähä koko ajan ja vaativat ja vaativat

Ku sanot heille, he lopettavat yhteydenpidon kokonaan. Katoavat ku pieru saharaan

Vierailija
5/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vaativat. Pakko nähdä koko ajan tai vähintään olla yhteydessä vaikkei olisi mitään asiaa, syyllistystä jos ei pysty näihin vaatimuksiin.

Vierailija
6/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ahdistaa sellaiset joissa on samoja huonoja piirteitä kuin itsessäni, olen huomannut.

Minua ei, sillä ymmärrän näitä ihmisiä paremmin. Enemmän ahdistaa juuri se että joku kokee oikeudekseen toimia siten mikä on täysin vastoin omaa arvostelukykyä.

ap

Vierailija
7/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antifa lapsi isin jaggellaan kun on niin hyvä ihminen. Käy monta kertaa vuodessa jumbojetillä jossain Jamaikalla tehden hiilijalanjälkeä 40 suomalaisen edestä. Tämä tyyppi ahdustaa.

Vierailija
8/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ahdistaa epäempaattiset, kontrolloivat ja toisten asioita kaivelevat ihmiset.

Tämä ihmistyyppi mullakin. Joku epämääräinen ahdistus näistä tulee vaikka olisivat "nätisti" välillä, kun pinnan alla on se halveksunta havaittavissa ja kontrollointia ja valtapeliä on lähes aina jossain muodossa.

Vierailija
9/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa henkistä ja fyysistä tilaa vievät ihmiset, jotka ovat mukamas empaattisia kaikkien kavereita, mutta joita ei lopulta kiinnosta toiset ihmiset tippaakaan, vaan ainoastaan oman teatterin ylläpitäminen ja egon pönkittäminen.

Vierailija
10/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka opettaa muita joka välissä vaikkei ole pyydettykään.

Vierailija
11/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne naiset juuri jotka jatkuvasti jauhavat pahaa seläntakana. Aina keskustelu käännettävä siihen, no tässä samaa takaisin.

Yrität sanoa ja kiertää, että ei kiinnosta, mutta taas alkaa haukkuminen.

Vierailija
12/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:n jankuttavat ääliöt, jotka yrittävät pönkittää heikkoa itsetuntoaan väheksymällä muita, tai syyttämällä muita ymmärtämättömyydestä, vaikka eivät itse ymmärrä oman rajoittuisuutensa vuoksi muun kuin oman kantansa asioihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan