Mikä näistä naisvartaloista muistuttaa eniten omaasi?
Kenen naisen vartalo näyttää eniten omaltasi?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Mitä eroa on kropissa 1, 2, 3, 5 ja 6? Mun mielestä näyttävät nelosta lukuunottamatta kaikki samalta.
No jos katsoo ykköstä ja vitosta, niin ainakin vyötärön kohdat (kapein kohta) on ihan eri korkeuksilla. Vitosella on kapein kohta heti tissien alla ja ykkösellä taas paljon alempana. Itse muistutan vitosta.
3 tai 5, pitäisi nähdä tuo kolmonen edestäpäin.
Varmaan kutonen. Ehkä sen takia, kun sillä enemmän päällä ja muutenkin vähemmän saa selvää miltä näyttää, niin voi ainakin kuvitella, että se on samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä eroa on kropissa 1, 2, 3, 5 ja 6? Mun mielestä näyttävät nelosta lukuunottamatta kaikki samalta.
No jos katsoo ykköstä ja vitosta, niin ainakin vyötärön kohdat (kapein kohta) on ihan eri korkeuksilla. Vitosella on kapein kohta heti tissien alla ja ykkösellä taas paljon alempana. Itse muistutan vitosta.
Siellä se vyötärö kuuluu olla, missä se 1:llä on. 2cm navan yläpuolella.
Vierailija kirjoitti:
2 mutta isommilla rinnoilla
Sama
Vierailija kirjoitti:
Kenen naisen vartalo näyttää eniten omaltasi?
Vitonen, mutta siro malli.
Viereisen talon kahvilanpitäjärouva kysyy joka kerta "oletko sinä tanssija?"
Olisipä hyvä kostuttaa tuon kolmosen pillua, siihen ei vagisania luultavasti tarvitsisi.
3 tai 5 mutta isommilla tisseillä. 161cm/60kg/65-70E-F
1 lähinnä. Ei tuossa minua kyllä ollut kunnolla kuvattuna. Minulla on leveät hartiat ja suora keskivartalo ja kapea lantio erittäin pienellä takamuksella sekä ohuet jalat.
2!!