Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä romppeellakin voi tehdä rahaa

Vierailija
09.12.2017 |

Tämä vuosi ja edellisetkin, olen ahkerasti myynyt tarpeetonta.
Neliöitä on meillä 120 ja aika täynnä koti oli, kun aloitin.
Tyhjensin kotia kerroksittain , aika lailla Konmarin tyyliin ja lopulta meillä oli n 5000 tavaraa. Joka on todella vähän, pois lähti kpl määrinä kymmeniä tuhansia.

Tämän jälkeen on appivanhemmat tyhjentäneet omaa kotiaan. Neliöitä heillä on lähemmäs 500, kyläkoulu maalla ja koti oli aivan täynnä. Kasoja, pinoja. Juuri mikään ei ollut arvokasta. Lähinnä oli ostettu, kun halvalla on saatu.

Appivanhemmat alkoivat vajaa 2 v sitten tuomaan meille tarpeetonta tavaraa ja minä sitä sitten myin. Syksyllä kävimme heillä ja koti oli siivottu loppuun. Nyt siellä on kaunista. Ammattilainen tehnyt suunnittelut ja toiset ammattilaiset tehneet toteutuksen.

Mies sai sitten pakettiauton lainaan ja toi meille 3 pakettiautollista tavaraa. Niitä oli siis järkyttävän paljon. Ei muuta kuin yksitellen vaan kimppuun. Tutun tutulla on kirpputori, joka on vastikään avattu, mutta ei ole löytänyt vielä paikkaansa. Tehtiin 50% sopimus ja parhaimmillaan minulla on ollut 12 paikkaa, 4 laatikkoa mahtuu yhteen.

Olemme käyneet lauantaisin ja sunnuntaisin viemässä sinne 12 laatikollista per pv ja lisäksi mies on vienyt päivittäin 2. Joskus paljon enemmänkin.

Nyt joka tapauksessa urakka loppui.

Työtä on siis tehty paljon. Kaikki vaatteet pesty, silitetty jne, pidetty pöydät siistinä.
Saldo 15 000. 14 viikkoa myyntiaikaa, -50% myynnillä, meidän perhe sai 15 000 e myyntituoton. Kallein tuote maksoi 10 e, hyvin paljon on maksanut 0,50 e.

Ja appivanhempien koti, se on nyt superkaunis, kun tarpeeton on poissa.

Tyytyväinen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Römpsällä rahan teko on tuhansia vuosia vanha taito.

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä