Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita naisia jotka ovat ejakuloineet??

Vierailija
11.04.2006 |

Mä olen kerran, ja kokemus oli HÄMMÄSTYTTÄVÄ! Olen kaivannut sitä...

Miten sen voisi " aktivoida" ?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin " suihkuaa" niistä joskus - jännä tunne :-)

Vierailija
2/11 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pissanneeni alleni mutta ei yhtään tullut pissa-aukosta eikä haissut lainkaan pissalle. Eikä tuntunu siltä kuin olis virtsannu, olin vaan hämmästyny, miellyttävä tunne kyllä.

Myöhemmin sit kuulin noista bartoliineista - siitä kyse!

Mukava kokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempana vain satunnaisesti. Auttaa, jos on todella kiihottunut ja ärsytys tulee oikeasta kulmasta. Tähän asti olen onnistunut ejakuloimaan asennoissa, itse päällä tai alla, mutta yritän vielä kehittyä ; ) on se sen verran kivaa...

Vierailija
4/11 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä välillä ärsyttää kun on iso lammikko sängyssä...Ja muutenkin jäänyt pelko virtsankarkailusta kun loppuraskaudesta sitäkin tapahtui. Pitää aina haistella ettei vaan ollut pissaa...

Vierailija
5/11 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokalusikalliseen. Harvoin enemmän. En tiedä miten sen oppii. Mulla alko säännöllisesti yks kaks yllättäen kun olin ruvennut käymään kuntosalilla ja muutenkin treenannut lantionpohjan lihaksia. Orgasmin hetkellä ejakulaation oppii " ponnistamaan" silloin kun se on tullakseen. Niin ja muuten musta tuntuu että kovahko patja auttaa asiaa... parantaa penetraatiokulmaa, ainakin meidän tapauksessa.

Vierailija
6/11 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en siitä pidä, kun joskus tulee ihan kunnolla... :(

Vierailija
7/11 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla kerrakka kun ejakuloin että mitä hittoa, kusinko sängyn märäksi. Mutta ei ollut pissaa, selvisi myöhemmin tämäkin asia=) Toisinaan ärsyttää kun tuntuu että tosissaan kastuu, kun ejakuloi. Onko muita jotka myös " kastuvat" , vai olemmeko ainut pari. T:Äiti77

Vierailija
8/11 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostun todella voimakkaasti orgasmissa. Ehkä se on ejakulaatiota. En tosiaan tiedä.

Vierailija
9/11 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtuu helpoiten takaapäin rakastellessa, sekä myös yksin (silloin asento vapaa) sauvalla orkkua tehdessäni.

Opin tämän " taidon" geishapallojen avulla emätinlihakset saatuani voimistumaan. Sen jälkeen tuli eka märkä-orkku.

Vierailija
10/11 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään harvemmin, mutta kyllä siihen pystyy itsekin vaikuttamaan. Pitää saada tietty ärsytyskulma emättimeen, eli ettei tule pelkkä klitorisorkku. Mulla tämä onnistui ratsastusasennossa, minä päällä. Ihan omanlaisensa kokemus.

Vierailija
11/11 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja meni nussimisen puolelle, niin tää nainen tuli ainakin 3-4 kertaa ja joka kerralla suihkus todella paljon oli kyllä ihan kiihottavaa ja samalla hämmentävää, ja sano vaan et meinas taju lähteä ja ja oli kyllä molemmilla aika hyytelönä jalat pitkän aikaan ;p Exälle vaan tiedoksi, et kyllä nyt pelittää oli vaan niin paska suhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän