Löysin miehen joululahjakätkön!!!!!!!! Ei ollut ostanut sitä mitä halusin
Oli ostanut hajuveden, jonka hajusta en tykkää ja lisäksi imurin, vaikka en edes tykkää siivota! Joulu on pilalla. Mitä tekisitte tässä tilanteessa?
Kommentit (24)
Ei sillä lahjalla ole väliä mikä se on, kunhan olisi saajalle mieluinen. Jos joku toivoo imuria lahjaksi niin silloin imuri on hyvä lahja. Sama tuon kiukaan kanssa, jos uskoo tietävänsä että puoliso siitä ilahtuu, nin tottakai voi ostaa lahjaksi. Mutta jos on käyty keskustelu joululahjoista, mainittu erityisesti jotain tiettyä, sitten jätetään se ostamatta ja hankitaan tilalle joku täysin päinvastainen lahja, niin siinä saa kyllä itseään syyttää jos ei vastaanotto aattona ole positiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ostamassa miehelle jouluksi uutta saunan kiuasta (yhteiseen kotiin)... Onko sekin ihan no-no?
Mies meillä se saunahullu on, mutta hyötyisinhän tuosta itsekin.
Mun mielestä ainakaan ei ole huono ajatus ollenkaan, eihän se ole ongelma millään tavalla että molemmat siitä hyötyvät, tietenkään. Korkeintaan hyvä juttu että molemmat voivat nauttia lahjasta. Ero imuriin verrattuna on siinä, että saunominen on rentoutumista ja nauttimista, kun taas imuroiminen on suurimmalle osalle vain pakollinen kotityö, pakkopullaa. Joskus se imuri on vaihdettava uuteen mutta ei se nyt mikään ihana lahja ole vaan arkipäiväinen hankinta.
Mitäs menit saatana tonkimaan niitä.
Mussa on vissiin jotain vialla, kun ilahtuisin hirveästi imurista joululahjana :D Joku oikein hyvä ja kallis olisi aivan ihana! En raaski itse ostaa, kun vanha imuri on kuitenkin ihan hyvä ja toimiva.