Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävät eivät enää kutsu minua mihinkään, koska "räplään vaan kännykkää" minkä minä voin että on ikävä miestä

Vierailija
09.12.2017 |

Olen läheisriippuvainen ja myönnän sen. Soitan/viestitän miehelle 4-5 kertaa tunnissa. Muista on kyllä ok ottaa selfieitä ja kuvia ruuista mutta minä en saisi soittaa miehelle. Miksi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan jaksa epäsosiaalisessa mediassa hengaaviajos on kerran kokoonnuttu

Vierailija
22/31 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kertoa, mitä niille poikaystäville sitten koko ajan pitää viestittää? Minä en edes keksisi, mitään asiaa.

"Istun tässä nyt Tiinan vieressä, on ikävä <3",

"istun vieläkin Tiinan vieressä, kävin kyllä äsken vessassa",

"nyt Paulakin tuli tähän sohvalle, tämä on tällainen kolmen istuttava sohva, Tiina meni vessaan". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet älykännykkä riippuvainen , kuten n. joka toinen *suomalainen.

Kansallisuudet kirjoitetaan pienelläa alkukirjaimella,ihan vaan sulle tiedoksi.Korjasin oikean version lainaukseen jotta sinäkin opit.

Vierailija
24/31 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään vittumaisempaa kun ihmiset jotka tuijottavat/räpeltävät puhelintaan seurassa jatkuvasti.

Niinpä. Todella loukkaavaa ja epäkunnioittavaa. Pysytään kaikki kotona hivelemässä kännyä jos ei kasvokkain keskustelu enää kiinnosta.

No kun kotonakin sama juttu. Kuten naisystäväni koko tän päivän, naama ruudussa, olin aivan täysin ilmaa. Ei vain voi käsittää ja ymmärtää tällaisia ihmisiä.

Se on vaihtanut sut kännyyn. itse vetäisin omat johtopäätökset ja jättäisin moisen omiin oloihinsa lopullisesti.

Vierailija
25/31 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa, mitä niille poikaystäville sitten koko ajan pitää viestittää? Minä en edes keksisi, mitään asiaa.

"nyt Paulakin tuli tähän sohvalle, tämä on tällainen kolmen istuttava sohva, Tiina meni vessaan". 

Tätä mietin myös :D "No nyt Tiina aivasti, ojensin hänelle nenäliinan"

"Nyt Paula kysyi että mihin Tiina meni, vastasin, että vessaan"

Tai sitten tietysti vaihtoehto on "Mitä muru, ikävä <33333"  viestit

Vierailija
26/31 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tervettä tuo :( Käy ihmeessä puhumassa jossain! Et ole itse onnellinen, eikä puolisosikaan ole ajan saatossa, jos jatkat samaa takertumista.

Vierailija
27/31 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, en kyllä keksi, miten monta niitä ikävä-viestejäkään voi lähettää ilman mitään oikeaa asiaa. Samalla tavalla joskus ihmettelen, miten jotkut soittelee miehille/poikakavereille työpäivän aikana vain koska oli ikävä tai tuntikausien puheluita kun toinen on matkalla. Mitä ihmettä nämä ihmiset juttelevat? 

Vierailija
28/31 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/555

Vierailija
29/31 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala kun nauratti nämä tilanneviestit! Juuri tällaisesta harmittoman hauskasta av-huumorista pidän! :D

Vierailija
30/31 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, girl. Kukaan ei halua hengata tuollaisen läheisriippuvaisen kanssa, saattaa olla että kohta kaikkein vähiten miehesi. 

Vierailija
31/31 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan meet kavereita tapaamaan ja niitten iltaa pilaamaan räpläykselläs, kökötä vaan kotona sen miehen kanssa.