Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä noloa naapurisi ovat tehneet?

Vierailija
09.12.2017 |

Minun naapurini (kerrostalossa) ovat opettaneet lapsensa pyyhkimään jalkansa minun ovimattooni.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin äijä piereskeli asunnossaan, niin et kuului ulos asti 😁 Ei kannattas pitää ovia auki ja päästellä.

Vierailija
2/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti oli tahatonta, mutta luhtitalossa alakertaan menossa olevat aina automaattisesti katsoivat meille sisälle. Loppui, kun olin aikani heille vilkutellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun naapurini (kerrostalossa) ovat opettaneet lapsensa pyyhkimään jalkansa minun ovimattooni.

Käytävä on yhteistä tilaa, sinulla ei ole oikeutta pitää siellä mattoa mitä muut eivät saisi käyttää. Varmaan siirrät sen myös sivuun ettei häiritse siivoojan työtä?

Vierailija
4/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytävä on yhteistä tilaa, sinulla ei ole oikeutta pitää siellä mattoa mitä muut eivät saisi käyttää. Varmaan siirrät sen myös sivuun ettei häiritse siivoojan työtä?

Ok, hyvä tietää että minäkin voin lainata käytävästä lastenvaunuja ja hiekkaleluja.

Vierailija
5/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin äijä piereskeli asunnossaan, niin et kuului ulos asti 😁 Ei kannattas pitää ovia auki ja päästellä.

Täällä ei tarvii pitää edes ovia auki kun pelkän seinän läpi kuuluu PRÖÖÖÖÖT.

Vierailija
6/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei tarvii pitää edes ovia auki kun pelkän seinän läpi kuuluu PRÖÖÖÖÖT.

Ei muuta kui samalla mitalla takaisin, mieluummin aina vähän kovemmin ja pitempään.

PRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT

Vierailija
7/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.

Vierailija
8/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin äijä joi itselleen alkoholidementian ja samalla duunipaikkansa.

Vierailija
9/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tyhmin tilasi pitsan ananaksella. Siinä auttanu enää selitykset vaan siitä oli pakko päästä eroon. Mun pitsaan ei laiteta ananasta ellei halua päätyä suljetulle osastolle. Oli se vähän noloa katsottavaa kun ukko huusi kun sitä vietiin lanssiin niskaperse otteella. Kunnollisena naapurina lohdutin rouvaa miehensä poissa ollessa.

Vierailija
10/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin äijä joi itselleen alkoholidementian ja samalla duunipaikkansa.

No, sepäs oli noloa! Kävitkö useinkin auttamassa talkoissa?

Vierailija
11/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rapussa asuu katutasossa sellainen tosi vanha mummo ja sen vanha tytär jotka kuvittelevat että se niiden verhon takaa kyyläily ei näkyisi pihalle kun esim. odotellaan ulkona taksia

Vierailija
12/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri nukahti housut kintussa rappukäytävän matolle. Kännissä hän oli ja kuorsasi kovaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan