Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hankitte jouluksi esim.graavilohen?

Vierailija
09.12.2017 |

.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuten kaiken muunkin. Väijyn ja tilaisuuden tullen pakkolunastan. Pitääkin käydä sanomassa naapurille että tilaa mulle pitsan. Joutaa oikeastaan hakea samantien pari bissee. Samalla hiellä kaksi asiaa kun joutuu taas muistuttamaan sitä kuinka naapuria pitää kohdella. Roskat jotka nakkasin ovensa eteen oli sentään muistanut viedä. Siitäkin pitänyt huomauttaa ihan liian monta kertaa.

Vierailija
22/26 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen graavattiin itse, mutta nyt kun perhe on pienentynyt, ostan valmiina. Stockan kalatiskiltä irtona, tai valmiiksi siivutetut pakkauksissa Lidlistä, S-marketista tai K-supermarketista. Ei mikään ongelma. Viime jouluna ostettiin kaikki jouluruuat valmiina eikä kukaan huomannut mitään eroa entisiin. Vähän mutta hyvää on meidän motto, onnistuu nykyisin mainiosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään. Sen sijaan kauppahallista kokonainen nieriä ja se graaviksi, jos joulutorilta löytyy niin mukaan kylmäsavustettua Inarin taimenta.

Vierailija
24/26 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vain saa tuoretta kalaa, mieluusti kotimaista lohta, mutta toki kirjolohi tai norjalainenkin on ihan ok. Tuoreus tarkoittaa sitä, että graavicocktail pitää saada kalan pintaan max vuorokauden kuluttua otuksen kuolemasta eli kalastuksesta. Yleensä saan haluamani tuoreuden Hakaniemen hallista, Stockalta tai lähiseudun isommasta K-supermarketista. Esim. suurimmassa osassa S-ketjun paikkoja kalat on niin vanhoja, ettei tulisi mieleenkään edes iskeä sitä suolaan. Jos kalan pyynnistä on useampi päivä niin kannattaa jättää se suosiolla tiskiin.

Vierailija
25/26 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo kalakaupasta haetaan siikaa graavattavaksi ja lohta savustukseen, täytyykin tsekata nettisivut, jotta tarvitseeko tilailla?

Vierailija
26/26 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti graavaan itse. Tänä Jouluna ostan valmiina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi