Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on ihan kamalan likaista ja sotkuista :(

Vierailija
11.04.2006 |

Olen kipeä enkä ole jaksanut siivota. Lasten tavarat ei niinkään häiritse, mutta pöly ja lika. Koira+loskakelit ei todellakaan ole mukava yhdistelmä.

Mieskään ei toimerru ottamaan edes imuria käteensä enkä toisaalta tohdi edes pyytää, kun hän käy töissä. Pitää siis kai vaan kestää vielä muutama päivä tässä likaliejussa elämistä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sain siivottua, kun alko niin tympäsemään. Olen raskaana myös ja kaikki tekee pahaa. Mies onneksi siivoaa ja laittaa ruokaa, mutta tekee pitkän päivän tänään. Kyllä tuli hyvä mieli, kun jaksoin siivota!

Vierailija
2/8 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten leluja, vaatteita, kirjoja, lehtiä ja kaikkea mahdollista ympäri asuntoa. Siivotaan kunnolla kerran viikossa ja joka päivä siivoan enimmät roinat, mutta silti on aina sotku. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin pikaista paranemista sinulle:)

Toisekseen - miehesi kuuluisi nyt siivota teillä. Pitkä työpäivä ei ole mikään selitys vai oletko sinä töissä teillä kotona ja työhösi kuuluu siivous? Saatko hyvää palkkaa? En oikeasti ymmärrä miksi mies ei voisi siivota. Minä olen hoitovapaalla ja hoidan päivisin lastamme. Illalla siivoamme miehen kanssa yhdessä ellen sitten ole jo päivällä saanut siivousinspiraatiota ja nimenomaan halunnut siivota yksin.

Mies siis hommiin jotta saatte siistin ja viihtyisän kodin!

Vierailija
4/8 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei meillä juurikaan siivoa :( Valittaa muutenkin aina, että pitäähän sitä ihmisellä olla yksi vapaapäiväkin viikossa. Unohtaen, että minulla ei ole ollut pariin vuoteen yhtään vapaapäivää kodinhoidosta.

T:ap

Vierailija
5/8 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihan oikeasti. Mikä oikeus miehelläsi on laiminlyödä kodin hoito? Yhtä lailla se kai hänelle kuuluu? Ethän vain nyt ole tossun alla? Nyt tsemppaan sinua ja suorastaan vaadin että sanot miehellesi ystävällisesti mutta napakasti että nyt hän siivoaa kun olet kipeänä ja tästä lähtien jaatte muutenkin tasapuolisesti kotityöt.

Sen lisäksi sinä pidät tästä lähtien säännölliseti vapaapäivä / -iltoja!

Piste.

Terv. 5 tai 6, en muista numeroani:)

Vierailija
6/8 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina tein hirveän työn ja nyt on taas ihan kamalan näköistä. Taapero sotkee ja murustaa kyllä tosi intensiivisesti.

Vierailija
7/8 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se kaksista ole pph:n ja kolmen lapsen äidinkään taloudessa! Vaikka mieskin siivoaa, niin sitä sotkua riittää... pääasia ettei haise kakka :) OTTAKAA RENNOSTI

Vierailija
8/8 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi sairaana ja roikkuu mussa kokoajan:( Tee siinä sit jotain. Miestä ei oo joka siivois. Lisäksi lapsi pelkää imuria ni hankalaa on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä