millaiseen nettideitti-ilmoitukseen vastaat varmasti? (olen mies)
haluaisin vähän tietoa tästä vai onko vain kuva ratkaiseva?
olen itse lievästi ylipainoinen sinkkumies.
Kommentit (4)
En mihinkään. Etenkään miehille.
Sinkkumies
Viimeksi otin yhteyttä mieheen, joka kirjoitti mukavasti itsestään, työstään, harrastuksistaan ja arjestaan sekä muutenkin luonteestaan. Kuulosti todella fiksulta ja symppikseltä, että oli pakko lähettää viesti. Ollaan nyt kirjoiteltu, mutta ei vielä tavattu.
Jos kuvaan on mahdollisuus, ehdottomasti kuva, muuten naiset luulevat sinun salaavan jotain. Tuore kokovartalokuva on paras. Ei aurinkolaseja, ei pelkät kasvot kuvassa alhaalta otettuna niin, että sieraimet näkyvät eikä kaveria samassa kuvassa.
En tiedä, mitä sivustoa/sovellusta tarkoitat, mutta rehellinen kuvaus itsestäsi ja mitä toivoisit naiselta on paras. Valitettavasti moni nainen kaipaa pituuttakin, joten senkin voi kertoa samalla. Painoa ei tarvitse kertoa, mutta ei sentään tarvitse itseään urheilullisena mainostaa, jos muutamia liikakiloja löytyy (moni mies syyllistyy tähän, kun käy kerran pari viikossa lenkillä oluen juonnin ohella). Olen itse nainen, jota ei liikakilot miehellä häiritse, omalla miehelläkin joitain on. Eri asia sitten, jos vain pitsaa syöt ja olutta juot ja elämäntavat ovat huonot, mutta se ei taas kuulu tuohon deitti-ilmoituksen laatimiseen.
up