Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotan aina viikonlopun vapaata innolla... ja tylsistyn kun ei ole tekemistä. Muita?

Vierailija
09.12.2017 |

Innolla odotan ja jo lauantain aamukahvilla ahdistun, kun päivälle ei ole ohjelmaa. Tuttujen tapaaminen ei näin lyhyellä aikataululla onnistu, ovat buukattuja. Viikolla minä taas en jaksa suunnitella viikonlopuksi ohjelmaa kun työ vie mehut. Mies vaan viihtyisi kotona ja mua 4 seinän sisällä oleminen ahdistaa. Kävelylläkään ei viittis yksin tuolla harmaassa ilmassa käydä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koira ja lähde lenkillle.

Vähän on tylsistyny olo mullakin, mutta käännän asian niin, että nyt on hyvä tylsistyä ja huokaista ennen joulun hälinöitä.

Vierailija
2/22 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ei ole tekemistä? Mulla olisi paljon enemmän kuin ehdin toteuttaa. Voisi mennä kirjastoon tai leffaan tai taidenäyttelyyn, joulumarkkinoitakin on joka puolella, samoin konsertteja. Voisi leipoa tai kokeilla jotain uutta ruokareseptiä. Pitkä lounas jossain kivassa ravintolassa, tai iltapäiväkahvit kahvilassa kirjaa lukien. Tai voisi mennä uimahalliin pitkästä aikaa. Tai ottaa kitaran ja opetella jonkun uuden biisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et viihdy miehen kanssa kotona? Leffaa, hyvää ruokaa ym.

Vierailija
4/22 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Innolla odotan ja jo lauantain aamukahvilla ahdistun, kun päivälle ei ole ohjelmaa. Tuttujen tapaaminen ei näin lyhyellä aikataululla onnistu, ovat buukattuja. Viikolla minä taas en jaksa suunnitella viikonlopuksi ohjelmaa kun työ vie mehut. Mies vaan viihtyisi kotona ja mua 4 seinän sisällä oleminen ahdistaa. Kävelylläkään ei viittis yksin tuolla harmaassa ilmassa käydä.

Olen mies ja täysin sama fiilis.... Avokki istuu sohvalla eikä jaksa todellakaan lähtee ikinä mihinkään. Kävin ite muka lenkillä. Ihan paska fiilis tuli ja käännyin takas himaan. Täs sit pyörin ympyrää ja mietin pitäskö korkkaa ja pilata tämäkin vkloppu ja kitumalla huomenna taas krapulassa. Olen miljoona kertaa pyytäny et voisko oikeesti lähtee uloskin välillä. EI jaksa, ei nyt, mennää toinen kerta. Mikähän se toinen kerta sit on.

Vierailija
5/22 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin liian myöhään ja tänään olisi ehdittävä vaatekauppaan, kirjastoon, ruokakauppaan, mietittävä/hankittava joululahjoja, käytävä äidin luona.

Tietenkin ruokaa pitää tehdä. Muutama koneellinen pyykkiä pestävä.

Uusi imuri pitäis ostaa ja viedä vanha äidille. Käydä katsomassa faijaa sairaalassa, lukea kasa kirjaston kirjoja ja jossain välissä lenkille.

Nämä vkl aikana, ei kaikkea ehdi tänään.

Vierailija
6/22 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ei ole tekemistä? Mulla olisi paljon enemmän kuin ehdin toteuttaa. Voisi mennä kirjastoon tai leffaan tai taidenäyttelyyn, joulumarkkinoitakin on joka puolella, samoin konsertteja. Voisi leipoa tai kokeilla jotain uutta ruokareseptiä. Pitkä lounas jossain kivassa ravintolassa, tai iltapäiväkahvit kahvilassa kirjaa lukien. Tai voisi mennä uimahalliin pitkästä aikaa. Tai ottaa kitaran ja opetella jonkun uuden biisin. 

Oletan että asut suuremmassa kaupungissa...

Ei ole sen enenmpää taidenäyttelyä kuin joululonserttiakaan näillä kulmilla tänään.

Vierailija
7/22 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja täysin sama fiilis.... Avokki istuu sohvalla eikä jaksa todellakaan lähtee ikinä mihinkään. Kävin ite muka lenkillä. Ihan paska fiilis tuli ja käännyin takas himaan. Täs sit pyörin ympyrää ja mietin pitäskö korkkaa ja pilata tämäkin vkloppu ja kitumalla huomenna taas krapulassa. Olen miljoona kertaa pyytäny et voisko oikeesti lähtee uloskin välillä. EI jaksa, ei nyt, mennää toinen kerta. Mikähän se toinen kerta sit on.

Onko teidät jotenkin sidottu kiinni siihen puolisoon? Meillä homma toimii niin, että kysyn mieheltä huvittaako lähteä, ja jos ei huvita, lähden yksin ilman sen kummempaa draamaa. Eikö ole elämä hankalaa jos ei voi yksin tehdä mitään?

Vierailija
8/22 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teidät jotenkin sidottu kiinni siihen puolisoon? Meillä homma toimii niin, että kysyn mieheltä huvittaako lähteä, ja jos ei huvita, lähden yksin ilman sen kummempaa draamaa. Eikö ole elämä hankalaa jos ei voi yksin tehdä mitään?

Teen kaiken yksin. Olis se kiva tehdä yhdessä asioita.

Vierailija
9/22 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Aina sama juttu viikonloppuisin. Koko päivä tietokoneella nettiä päämäärättömästi selaten ja sitten joku 1 tunti liikuntaa päivässä, ei siihen paljon enempääkään saa aikaa kulutettua.

Elämänsisältö 0.

Ihmettelen aina kiireisiä ihmisiä kun esim ehdotat treffejä niin ei onnistu koko viikonloppuna, mitä ne tekee koko viikonlopun ettei löydy edes 1 tuntia aikaa tavata :D

Vierailija
10/22 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon sänkysessiot kehiin! Kun kerran on kiireetöntä vapaata, niin voi oikein nautiskella.

Vierailija
11/22 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon sänkysessiot kehiin! Kun kerran on kiireetöntä vapaata, niin voi oikein nautiskella.

Niin ja lapsethan voi roikkua tietokoneella sen ajan.

Ap

Vierailija
12/22 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta ei käy mitenkään ilmi lapsien olemassa olo....

Vierailija
13/22 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesta ei käy mitenkään ilmi lapsien olemassa olo....

Eihän tässä lapsista alunperinkään ollut lyse vaan minusta,

Ap

Vierailija
14/22 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka ennakoisit jo viikolla että haluat tekemistä viikonloppuna ja sopisit silloin menoja viikonlopuksi? Vaikka silloin viikolla tuntuu ettet jaksaisi.

Vierailija
15/22 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäkität neljän seinän sisällä tylsistyneenä, vaikka sinulla on lapsia? Miksi ette ulkoile? Käy kirjastossa, uimahallissa, harrasta geokätköilyä, lähde metsäretkelle ja paista vaikka makkaraa siellä? Pelaa lautapelejä sisällä? Mikset vaikka lukisi kirjaa, maalaisi, piirtäisi tai opettelisi soittamaan jotain instrumenttia? Opettelisi tekemään käsitöitä? Eikö kotona ole mitään siivottavaa? (nim. joulu lähestyy ja meillä pitäisi pestä sauna, uuni, kaappejakin voisi käydä läpi jos vaan ehtisi) Entäpä jos lähtisitte kahvilaan pullalle? Jouluostoksille?

Koneella istuminen passivoi. Sen tiedän kokemuksesta.

Vierailija
16/22 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäkität neljän seinän sisällä tylsistyneenä, vaikka sinulla on lapsia? Miksi ette ulkoile? Käy kirjastossa, uimahallissa, harrasta geokätköilyä, lähde metsäretkelle ja paista vaikka makkaraa siellä? Pelaa lautapelejä sisällä? Mikset vaikka lukisi kirjaa, maalaisi, piirtäisi tai opettelisi soittamaan jotain instrumenttia? Opettelisi tekemään käsitöitä? Eikö kotona ole mitään siivottavaa? (nim. joulu lähestyy ja meillä pitäisi pestä sauna, uuni, kaappejakin voisi käydä läpi jos vaan ehtisi) Entäpä jos lähtisitte kahvilaan pullalle? Jouluostoksille?

Koska en jaksa jatkuvasti olla ohjelmatoimistona, keksiä, järjestää, tehdä, vääntää ja laittaa joillekin muulle jotain. En jaksa jatkuvasti huomioida muiden tarpeita ja ilahduttaa muita. Olis kiva, että joku muukin aktivoituisi järjestämään, kutsuisi ja ehdottaisi jotain. Siksi .

Ap

Vierailija
17/22 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en jaksa jatkuvasti olla ohjelmatoimistona, keksiä, järjestää, tehdä, vääntää ja laittaa joillekin muulle jotain. En jaksa jatkuvasti huomioida muiden tarpeita ja ilahduttaa muita. Olis kiva, että joku muukin aktivoituisi järjestämään, kutsuisi ja ehdottaisi jotain. Siksi .

Ap

Eli omaa laiskuuttasi. Istut mieluummin tylsistyneenä kotona kuin teet mitään kivaa. Meneehän se aika noinkin, mutta tuolla asenteella tylsistyt kyllä jatkossakin. Tuskinpa kukaan sinua tulee kutsumaan käsityökurssille tai metsäretkelle. Ihan pitää itse osata olla aktiivinen.

Vierailija
18/22 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua niin hyvin! Mullakin passiivinen mies joka viihtyy (vain) kotona. Ei ikinä ehdota mitään tekemistä, ei halua lähteä leffaan jne.

Itselläni on vuorotyö, joten sitten kun on vkonloppuna vapaata olis kiva tehdä jotain. Meillä isot lapset (nuorin 12v) niin nyt on jo mahdollista tehdä kaksistaan asioita. Mies ei innostu oikein mistään. Tylsää :(

Vierailija
19/22 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tekisit asialle jotain. Jos ei itse jaksa nähdä vaivaa, niin turha siitä on valittaakkaan. Aloitus viestistäsi jäi sellainen kuva, että kun muut suunnittelevat viikonlopun jo arkena, sinä et silloin halua osallistua siihen ja kaverisi eivät sinun epävarman vaustauksen takia halua pilata mahdollisia menojaan. Kyllä minua ärsyttäisi, jos esim. kysyisin ystävää mukaan johonkin ja tämä sanoisi, että ei halua sanoa vielä mitään varmaa, että katsotaan silloin lauantaina uudestaan tuliko hänelle parempaa tekemistä vai lähteekö minun mukaan. Mutta sinun nyt kyllä varmasti kannattaisi puhua tästä asiasta miehellesi, lapsillesi ja niille muille, koska täällä valittaminen ei paranna asiaasi.

Vierailija
20/22 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä yhtään näitä "ei ole mitään tekemistä" -ihmisiä. Mulla olisi tekemistä niin paljon ettei aika riitä. Tänään olen leiponut joulupipareita, lenkkeillyt ja käynyt uimassa, kohta tulee pari sukulaista kylään. Lähiaikoina on tarkoitus tehdä itse joulukortit, aloittaa siivousta jouluksi, ostaa ja tehdä itse joululahjoja, useampi käsityö on kesken, suunnittelen parin huoneen tapetointia, ennen joulua pitää käydä tapaamassa hoivakodissa useampaa tuttua/sukulaista, kuoron kanssa on useampi esitys ja niihin harjoittelua, joulumenun suunnittelua, huomenna aikomus mennä etsimään sammalta, käpyjä ja havuja yms. (lupa on) kranssiin ja jouluisiin kukka-asetelmiin, jumpatakin pitää muistaa säännöllisesti... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän