Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Sain tietää, että nähän aikaa tapailemani mies tunnetaan lempinimellä "Luunmurskaaja-Kake"
09.12.2017 |
Kannattaako jatkaa tapailua?
Kommentit (2)
Kyllä se Kake hyvä tyyppi on. Pari kertaa ollut kiven sisässä, mutta nykyään kuulemma raitistunut ja uskossa ja kaikkea. Ei pidä tuomita ihmistä taustan perusteella.
T: Herkkupeppu-Anneli
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Oliko sun edellinen mies se Nyrkki?