Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen tuhlannut 10-11 vuodessa noin 50 000 euroa kaljaan

MikesSpugesPeoples-inJapan
09.12.2017 |

näin se menee, ois nyt noilllaki rahoilla jotain tekemistä, vois asua Aasiassa muutaman vuoden

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljon yhteiskunnan varoja kahteen graduun, joista toinen plagiaatti.

Vierailija
2/11 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin tuhlannut? Olisi sen huonomminkin voinut sijoittaa.

Vierailija
4/11 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko saatte rahaa panteista jos viette kaikki tyhjät tölkit takaisin kauppaan?

Vierailija
5/11 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehutko vai valitatko?

Vierailija
6/11 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, eikä harmita ollenkaan. Onneksi ei tarvi asua jossain aasiassa vaan saa olla kotona.

Vierailija
7/11 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi.

Mä oon juonut vasta muutaman vuoden ja pyristelen kovasti irti. Käyn terapiassa ja haaveilen AA:sta.

Motivaatio on myös nollassa, illoista ja viikonlopuista on rankka selvitä yksin selvinpäin.

Mutta ehkä selvinpäin on kivempi odottaa iltaa että pääsee nukkumaan. Ja katsella viikonloppuna selvinpäin seiniä, vaikka se ilta on vähän kauempana. Ehkä syödä että lihoisi. Tai käydä kävelyllä.

Joo, laif is kuud.

Vierailija
8/11 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko saatte rahaa panteista jos viette kaikki tyhjät tölkit takaisin kauppaan?

Pari kymppiä tulee yleensä kerralla.

Vierailija
9/11 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tee kaljaa itse tai käy Latviasta ostamassa? Säästäisit tosi pitkän pennin.

Vierailija
10/11 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt sama summa vedonlyöntiin.

No harrastuksiin nyt vaan uppoaa rahaa. Kuka sen sanoo, että kaljanjuonti tai uhkapelit ois jollain tapaa huonompia harrastuksia kuin joku toinen. Uhkapelillä voi rikastua ja kaljalla voi saada sosiaalisia kontakteja. Jos haittapuolet pysyy kurissa, niin miksipä näitä haukkua.

Toiset potkii sivullisia kaupungilla.

Vierailija
11/11 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ainakaan huonoa kaljaa ole juonut, Nykyhinnoilla tarkoittais n. 16 olutta joka päivä, mikä taas on niin paljon, että ALKO:n laskuopilla maksasi ei kykynisi polttamaan alkoholia samaan tahtiin kuin juot, vaan humalatila nousisi ja kuolisit muutamassa päivässä alkoholimyrkytykseen. Ravintolahinnoilla tuo varmasti onnistuisikin ja vieläpä niin ettei terveys siitä kauheasti kärsisi.

Mitä tarkoitat tuhlaamisella? Olisiko rahoille ollut parempaa käyttöä. Nyt olet kuitenkin saanut osallistua verotulojen kartuttamiseen ja saanut siitä samalla sisältöä elämääsi. Mihin muuhun rahat olisi kannattanut käyttää?