Häiriintynyt työkaveri
Satuilee työpaikalla mm. olevansa kanssani suhteessa. Jutut uppoavat työkavereihin kuin kuuma veitsi voihin, ilmeisesti koska kertojana on ns. toinen osapuoli. Ihminenhän on selkeästi henkisesti sairas, ihmettelen miksi kukaan ei ymmärrä kyseenalaistaa näitä satuja? Työnantajan puhuttelussa hän kielsi kaiken ja homma jatkuu.. mitä voin tehdä? En usko, että kukaan suostuu todistamaan näitä juttuja myöskään ettei itse joudu vaikeuksiin. Olen itse melko uusi työntekijä, joten omiin korviini näitä tulee vain yhden henkilön kautta joka ei myöskään taida ihan uskoa, ettei asiassa ole mitään perää. Kunnianloukkauksen kriteerit tässä ainakin täyttyy.
Kommentit (35)
Mikäköhän tästä trollin teki? Perättömien juorujen levittely työpaikalla on aika harvinaista?
Kerronnassa ei ole tunnetta mukana, näistä erottaa troĺlin.
Niinpä niin, jos tätä ei uskota edes täällä niin miten sitten työpaikalla.. jos nyt saat jotain kicksejä trolli väitökselläsi, niin hyvä niin. Onneksi ehdin saada hyviä neuvoja ennen kuin tulit pilaamaan ketjuni. Päivitän ihan kiusallanikin lisää kunhan asiat tästä etenevät.
Valehtelevat, peetä puhuvat duunikaverit on todellinen kärsimys monelle! Niin mullekin. Ovat kai vaan kateellisia nuorelle ja pätevälle ihmiselle.
Uli uli tyyli pilasi , hio enemmän niin seuraava on 4/5
Näitä kun kuulee ja kun näkee miten äärettömän lapsellisia ihmisiä työelämäsä on niin saa kyllä uuden näkökulman työttömien solvaamiseen.
Tehtaissa tyhmyys tiiviistyy. Nähty ja koettu on!
Mielenkiintoinen tapaus kyllä. En ihmettele että suomi on työpaikkakiusaamisen kärkimaita.
Joko hyvä trolli taikka voi olla tottakin.
Valitettavasti täysin hölmöt ihmiset voivat olla töissä joissa pitäisi toimia vastuullisia aikuisia.
Kuka työnantaja ratkoo alaistensa seurustelusuhteita?
Vierailija kirjoitti:
Kuka työnantaja ratkoo alaistensa seurustelusuhteita?
Eihän sellaisesta ole kysekään.
Jos sinulla on luotettava työkaveri, pyydä joko todistamaan tai vaikka nauhoittamaan tyypin horinoita. Todistaminen toki parempi (ei liikuta laillisuuden rajoilla).
Pikkujouluissa annettu ymmärtää ja sitten loppu on historiaa
0/5