Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2v poikani unicef kerääjänä.

Auttaja
08.12.2017 |

Elikkäs, teen vapaaehtoistoimintaa unicefillä ja olin viime viikolla lippaan kanssa keräämässä rahaa. Mieheni ja 2v poikani oli myös kaupungilla ja mieheni halusi mennä käymään kaupassa ja poikani halusi jäädä kanssani. Tarkoitus oli, että mieheni tulisi hakemaan lapsemme kauppareissun jälkeen. Sillä välin keräsimme rahaa ja lapseni halusi pitää lipasta. Sain todella vihaisia katseita ja osalta huutoja miten lapsen avulla kerjätään rahaa. En käsittänyt tätä ollenkaan, että mitä tein väärin ja teinkö?? Mielestäni opetan lapselleni jo pienestä asti hyviä arvoja ja opetan auttamisen tärkeyttä. Teinkö väärin ottaessani laosen mukaan kerämään rahaa hetkeksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkallinen kerjääminen ei ole vapaaehtoistoimintaa

Vierailija
2/5 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut taapero mukana nälkäpäiväkeräyksessä (oli ajatus että nukahtaa kantoreppuun mutta toisin kävi) eikä kukaan mulkoillut, jotkut ihasteli. En kyllä ihan tavoita mikä noita huutelijoita on vaivannut. Tuskin oot mennyt kenenkään naamalle mennyt lapsesi kanssa, ohi saa kävellä jos haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ensimmäiseltä asiaton kommentti. En saa palkkaa siitä. Olen ihan työssäkäyvä ihminen ja omalla ajallani olin keräämässä rahaa. Toisennakin kyllä ihmisen täytyy elääkkin. Pieni osa menee hallinnon ja työntekijöiden kuluihin. 20% menee siihen ja loput 80% lapsille.

Vierailija
4/5 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin SPR:llä kerjääminen on ihan palkallista työtä.

http://archive.is/sAIWP

SPR:n rahat puolestaan on kiskottu veronmaksajien selkänahasta

Vierailija
5/5 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi spr:n toimintaa kommentoida, kun en siitä mitään tiedä.