Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Irtisanoitteko Telia-liittymänne?

Vierailija
08.12.2017 |

Globetelin asiakkaana en saanut suomi100 viestiä. Ei ole edes halpa liittymä. Tää lähti nyt vaihtoon. Olen sen arvoinen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älähänny,mulla on 3000e edestä teliaa, haluan tienata!

tosin myös 22000e edestä elisaa.. että jos elisan sopparin sitten seuraavaksi? ;)

Vierailija
2/8 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Globetelin asiakkaana en saanut suomi100 viestiä. Ei ole edes halpa liittymä. Tää lähti nyt vaihtoon. Olen sen arvoinen.

Irtisanoin sen jälkeen kun fasisitien tapahtuma oli järjestetty Telia 5G areenalla silloin itsenäisyyspäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Telian asiakas, sain viestin ja mulla on jopa salainen numero 🤔

Vierailija
4/8 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en moisen takia. Mutta täytyy sanoa, että teliatv on ihan surkea muihin verrattuna.

Vierailija
5/8 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy on Globen, joka on venäläinen, ei  Telian. Globetel kieltäytyi tuosta, tietäisit jos lukisit joskus uutisia.

Oisin irtisanonut liittymät  jos mulle ois tuo viesti tullut koska olen kieltänyt kaikki ylimääräiset viestit.Ei tullut joten jatkan Telian asiakkaana.

Vierailija
6/8 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kun työnantaja maksaa

Vierailija
7/8 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoi liittymäni. Sanoi ettei ole luotettava operaattori valtakunnallisen katastrofin sattuessa. Olen/olin ainoa Telian asiakas perheessämme.

Vierailija
8/8 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epikuros Ajattelija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtisanoin sen jälkeen kun fasisitien tapahtuma oli järjestetty Telia 5G areenalla silloin itsenäisyyspäivänä.

Donnerwetter, onko Telia todellakin kivenkovien fasistien virallinen kännykkäliittymä? Mikseivät toverini ole tästä kertoneet? Pitääkin seuraavaan hihanauhatilaukseen lisätä kiireesti muutama prepaidi. Sieg Telia!