Irtisanoitteko Telia-liittymänne?
Globetelin asiakkaana en saanut suomi100 viestiä. Ei ole edes halpa liittymä. Tää lähti nyt vaihtoon. Olen sen arvoinen.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Globetelin asiakkaana en saanut suomi100 viestiä. Ei ole edes halpa liittymä. Tää lähti nyt vaihtoon. Olen sen arvoinen.
Irtisanoin sen jälkeen kun fasisitien tapahtuma oli järjestetty Telia 5G areenalla silloin itsenäisyyspäivänä.
Olen Telian asiakas, sain viestin ja mulla on jopa salainen numero 🤔
No en moisen takia. Mutta täytyy sanoa, että teliatv on ihan surkea muihin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Syy on Globen, joka on venäläinen, ei Telian. Globetel kieltäytyi tuosta, tietäisit jos lukisit joskus uutisia.
Oisin irtisanonut liittymät jos mulle ois tuo viesti tullut koska olen kieltänyt kaikki ylimääräiset viestit.Ei tullut joten jatkan Telian asiakkaana.
Mies vaihtoi liittymäni. Sanoi ettei ole luotettava operaattori valtakunnallisen katastrofin sattuessa. Olen/olin ainoa Telian asiakas perheessämme.
Epikuros Ajattelija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtisanoin sen jälkeen kun fasisitien tapahtuma oli järjestetty Telia 5G areenalla silloin itsenäisyyspäivänä.
Donnerwetter, onko Telia todellakin kivenkovien fasistien virallinen kännykkäliittymä? Mikseivät toverini ole tästä kertoneet? Pitääkin seuraavaan hihanauhatilaukseen lisätä kiireesti muutama prepaidi. Sieg Telia!
Älähänny,mulla on 3000e edestä teliaa, haluan tienata!
tosin myös 22000e edestä elisaa.. että jos elisan sopparin sitten seuraavaksi? ;)