Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Areenassa on He's just not that into you -leffa. Kaikkien sinkkujen kannattaa katsoa!

Vierailija
08.12.2017 |

Todella valaiseva elokuva. Opin myös edellisestä suhteesta paljon.
Ja tajusin samaalla, että ero tosiaan oli todella hyvä ratkaisu!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut sen kirjan, ei tarvetta katsoa jonkun toisen tulkintaa aiheesta.

Vierailija
2/17 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja oli parempi kuin leffa, minun mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, en tiennyt että on olemassa myös kirja.

Vierailija
4/17 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kirjan on kirjoittanut Greg Behrendt ym; käsikirjoittivat Sinkkuelämää aikoinaan.

Suomennettu muistaakseni nimellä "Jätä se!".

Ostin sen aikoinaan Kööpenhaminasta lentokentältä, ja suorastaan ahmin sen - ainakin minulle siitä oli oikeasti hyötyä! :)

- Se ei ole romaani, vaan ns. itsehoito-opas, vitsikkäästi kirjoitettu.

Vierailija
5/17 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että leffassa on yksi ongelma: se ruokkii osaltaan sitä ajatusta jota vastaan se muka on. Siis että pitäisi olla roikkumatta miehessä jos kiinnostusta ei tunnu löytyvän, mutta leffassa käy kuitenkin toisin yhden henkilön kohdalla... Muuten hyvä ja virkistävä jenkkileffaksi.

Vierailija
6/17 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toi "Jätä se" kirjahyllyssä.  Sillä on oikeastaan aika vähän tekemistä tuon leffan kanssa.

Lukisitte enemmän kirjoja ja jättäisitte ne leffat vähemmälle.

Vierailija
7/17 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on toi "Jätä se" kirjahyllyssä.  Sillä on oikeastaan aika vähän tekemistä tuon leffan kanssa.

Lukisitte enemmän kirjoja ja jättäisitte ne leffat vähemmälle.

Ja sä luulet tietäväsi ettei me lueta kirjoja syystä että...? 

Ehkä sun kannattaisi jättää tuo oletusten tekeminen - niinhän tuossa elokuvassakin neuvotaan.

Vierailija
8/17 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeää infoa

Vierailija
9/17 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä puhutaan aika usein palstalla. Voisiko joku ihan pähkinänkuoressa kertoa, mitä mullistavaa siinä sitten tapahtuu? Sinkut kärvistelevät sydänsuruissa? Entä sitten? 

Vierailija
10/17 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä puhutaan aika usein palstalla. Voisiko joku ihan pähkinänkuoressa kertoa, mitä mullistavaa siinä sitten tapahtuu? Sinkut kärvistelevät sydänsuruissa? Entä sitten? 

en jaksa selittää. katso areenasta

Vierailija
11/17 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Katsoin pari ensimmäistä minuuttia ja oli kyllä niin idioottimaista naiskuvausta. Ei kai kukaan oikeasti kuvittele, että nuo "hän pelkäsi sinun vahvaa persoonaasi" olisivat mitään muuta kuin lohduttamista? Jos tämä nyt oli se oivalluksen ydin, niin eipä taida olla niin mahtava elokuva, kuin olen ymmärtänyt. 

Vierailija
12/17 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Katsoin pari ensimmäistä minuuttia ja oli kyllä niin idioottimaista naiskuvausta. Ei kai kukaan oikeasti kuvittele, että nuo "hän pelkäsi sinun vahvaa persoonaasi" olisivat mitään muuta kuin lohduttamista? Jos tämä nyt oli se oivalluksen ydin, niin eipä taida olla niin mahtava elokuva, kuin olen ymmärtänyt. 

mitä sä nyt siinä oikein piipität? Jos ei kiinnosta, niin ok. 

Lähe menee, kukaan ei kaipaa sua täällä.

Vierailija
13/17 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä sä nyt siinä oikein piipität? Jos ei kiinnosta, niin ok. 

Lähe menee, kukaan ei kaipaa sua täällä.

No kunhan nyt kysyin, mistä tässä mahtavassa kehutussa elokuvassa on kyse ja olisin halunnut tietää, onko tosiaan  se opetus, että törkeästi käyttäytyvä mies on oikeasti törkeä. Luulin, että tätä suositellaan ihan aikuisille täysjärkisille ihmisille eikä teinidemittäjille. 

Vierailija
14/17 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tätä elokuvaa ollenkaan. Tai siis sitä opetusta. Se mies opetti naiselle, että jos miestä ei kiinnosta, niin miestä ei kiinnosta, mutta silti naisesta sanoi, että ihan turha odottaa mitään kipinää vaan se on huijausta. Miksi miehet sitten näkevät sen kipinän heti ensitapaamisella? Ja miten se neuvova mies sitten olikin kiinnostunut siitä naisesta, vaikka ei pyytänyt tätä ulos ja sanoi, ettei kiinnosta? Eikö tuo nyt vähän vesittänyt koko opetuksen? Meneekö se nyt sitten niin, että kaikki toimii vain miesten ehdoilla ja nainen voi vain odottaa, soittaako tai kiinnostuuko mies vai ei? Tuokin elokuva opetti juuri sen romanttisen kliseen, että lopulta kaikille löytyy se oikea, vaikka vaikeaa onkin. Eli mitä tästä opimme? Ei sitten yhtään mitään. Ne merkit voivat olla selkeitä tai sitten ei olekaan. 

Vierailija
15/17 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, voisiko joku kertoa, mikä se suuri oivallus oli? Edelleen täällä ihmettelen. Minusta tuo oli sitä samaa romanttista hömppää kuin kaikki muutkin. On muka jotkut säännöt ja sitten yritetään noudattaa niitä, mutta sitten hups, kun ne säännöt heitetään romukoppaan, niin tulee unelmien prinssi, joka oli siinä lähistöllä ihan koko ajan. Mitä ihmettä minä sinkkuna nyt tuosta hyödyin? 

Vierailija
16/17 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/17 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä nostan tämän ketjun. Voisiko joku selittää tuon elokuvan opetuksen, kun minulta meni nyt ihan täysin ohi?