Onko aika myöntää että vika on minussa jos olen kolmatta kertaa eroamassa?
Kyllästyn helposti, kaipaan kivaa yhdessäoloa, haluan jakaa kotihommat tasaisesti. Nämä asiat ei ole yhdessäkään suhteessa onnistuneet pidemmän päälle. Haluaisin, että se puoliso olisi myös aikuinen, joka jakaisi vastuun yhteisistä asioista, ja panostaisi parisuhteeseen. Itse panostan (tai olen panostanut), mutta vuodet kun kuluu niin tulee aika arvoton olo siitä kun se toinen ei jaksa nähdä vaivaa. Omien asioiden ja menojen eteen näkee kyllä vaivaa. Taloudellisesti mahdollisuuksia olisi vaikka mihin, eli siitä ei ole kiinni.
Mun johtopäätös on näin ollen, että joko vika on minussa, tai sitten pidemmässä parisuhteessa väistämättä käy niin, että mies alkaa pitää itsestäänselvyytenä sekä puolisoa että suhdetta ja lisäksi luistelee vastuusta kotitöiden suhteen yhä enemmän.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa vastasit itsellesi.Meillä on töissä yksi 30 vuotias nainen, joka ehtinyt kahteen kertaan naimisiin ja eroamaan. Ja heti taas uuteen suhteeseen. Huoraksi häntä kutsutaan...
Aika törkeää ja asiatonta nimittelyä täysin vailla perusteita ellei tämä työtoveri ole todistetusti myynyt itseään.Olet kuvottava tapaus.
Ap, toivottavasti löydät samanlaisen adhd-ihmisen kuin itsekin olet.
Oletko eronnut vain parisuhteesta, et avoliitosta tai avioliitosta?
Itse olen eronnut avioliiton jälkeen noin kahdeksasta tindermiehestä.
Annan mahdollisuuden, mutta nämä jätetyt miehet enimmäkseen on jätetty syystä. Ei minunkaan tarvitse paskiaista sietää.
On miehiä jotka tykkää ruoanlaitosta ja jopa kotitöistä, jotkut tykkää keskustella ja puuhailla yhdessä.
Älä ota kompromissimiestä liian helposti, vaan anna kenkää huonoille aiemmin, heti kun huomaat ettei ole "se oikea". Niin miehetkin tekevät. Jos nainen ei ole upea vaan semi, niin heipat tulee.
Miehillä on erilaiset vaatimukset, meidänlaiset kauniit naiset kelpaavat heti, mutta meidän kannattaa odottaa sitä miestä, joka meille kelpaa, se on se meidän speksi.
Testaa siis pitempään, ennekuin alat seukkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa vastasit itsellesi.Meillä on töissä yksi 30 vuotias nainen, joka ehtinyt kahteen kertaan naimisiin ja eroamaan. Ja heti taas uuteen suhteeseen. Huoraksi häntä kutsutaan...
Höpsis, en usko. Ketään ei kiinnosta noin paljon toisten parisuhteet. Siinä taas yksi kilttimies kiukuttelee, kun itse ei kelpaa kenellekään.
Tietyssä mielessä sinussa on todennäköisesti vikaa. Tunnen tuollaisia tyyppejä. Mutta sarjaseurusteluun johtavaksi "viaksi" voi valitettavasti riittää ihan yksistään se, että ihastuu/lähtee suhteisiin liian helposti. Kun suhteet sitten kaatuvat ihan omalla painollaan yksi toisensa jälkeen, sarjaseurustelijat tuskailevat usein, vaativatko he liian paljon. Se voi mennä entistä enemmän metsään, kun monissa tapauksissa he vaativat nimenomaan liian vähän, ainakin alkuvaiheessa. On valitettavaa, että näin käy usein nimenomaan hyvin sydämellisille, välittäville, välittömille, ennakoluulottomille ja myönteisille ihmisille. He hyväksyvät ja päästävät lähelleen helposti itselleen sopimattomia kumppaneita.
Sinkuuskaan ei tosin välttämättä tee yhtään sen onnellisemmaksi, jos perusluonne on kovin levoton. Tällaiset tyypit sitten sinkkuna olleessaan järjestävät itsensä yksinhuoltajiksi, hankkivat haastavia lemmikkejä tai alkavat aina jossain vaiheessa miettiä ura- ja asumiskuvioitaan uusiksi. Aina jotain säätöä meneillään, haastavat asetelmat ja tilanteet eivät lopu.