Etsiikö kaunis nainen tietoa Todellisuuden perimmäisistä kysymyksistä?
Onko kukaan kaunis nainen kiinnostunut sellaisesta syvällisestä kysymyksestä kuin maailman ja olemassaolon perimmäinen todellisuus?
Tämä kattaa sellaiset tärkeät kysymykset kuin:
Ovatko yliluonnolliset ilmiöt todellisia? Onko Jumalaa? Mitä kvanttifysiikka kertoo perimmäisen olemassaolon säännöistä? Ovatko UFOt tai aaveet todellisia? Onko filosofialla tarjota vastauksia kysymyksiin? Mitä Gödelin epätäydellisyyslause kertoo tietämisen ja päättelyn rajoista? Jos Jumala on olemassa, mitä Jumala ihmisiltä odottaa?
Vaivaavatko tällaiset kysymykset ketään kaunista naista? Paljonkin?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan kaunis nainen kiinnostunut sellaisesta syvällisestä kysymyksestä kuin maailman ja olemassaolon perimmäinen todellisuus?
Tämä kattaa sellaiset tärkeät kysymykset kuin:
Ovatko yliluonnolliset ilmiöt todellisia? Onko Jumalaa? Mitä kvanttifysiikka kertoo perimmäisen olemassaolon säännöistä? Ovatko UFOt tai aaveet todellisia? Onko filosofialla tarjota vastauksia kysymyksiin? Mitä Gödelin epätäydellisyyslause kertoo tietämisen ja päättelyn rajoista? Jos Jumala on olemassa, mitä Jumala ihmisiltä odottaa?
Vaivaavatko tällaiset kysymykset ketään kaunista naista? Paljonkin?
Kauneus on katsojan silmissä, kuten sanotaan. Koska omasta mielestäni olen kaunis, vastaan seuraavasti:
-Yliluonnollinen ei ole todellista, mutta luonnollinen voi ja yllättääkin meidät vähän väliä epätodellisuudellaan.
- En usko jumalaan, mutta en ole täysin kieltänyt jonkin olemassaolon mahdollisuutta. Raamattu ym saatavilla oleva tieto rajoittavat uskoani.
- Kvanttifysiikka on erittäin mielenkiintoista, ja toivoisin tietäväni siitä enemmän. Luulen, että tulevaisuudessa saamme oppia monia asioita, joita tähän mennessä ei ole tiedetty.
- UFO:t voivat olla todellisia, mutta on erittäin epätodennäköistä että 'vieraita' elämänmuotoja, joilla on riittävän kehittynyt tekniikka vierailisi maapallolla. Sen sijaan on melko todennäköistä, että elämää jossain muodossa esiintyy muualla avaruudessa.
- Aaveiden todennäköisyyteen en sen sijaan usko. Mielestäni tiedollisuus linkittyy selvästi fyysisiin ominaisuuksiin (jos ei, niin seeprakala ja ihminen ovat samalla tiedollisuuden tasolla), joten se katoaa samalla kuin elämä ruumiista.
- Filosofia esittää enemmän kysymyksiä kuin vastauksia
- Kaikki olemassa oleva tieto perustuu johonkin teoriaan ja olettamukseen. Jos teoria osoittautuu epätodeksi, myös 'tieto' on epätotta. Päätelmät on tehty ihmisten havainnointi- ja päättelykyvyn rajoissa, joten niissä todennäköisesti on myös virheitä tai epätäydellisyyksiä.
Kauniiden naisten nettisaitti on Luxonia.
Ja mikäli ei ole kovin älykäs, ei kannata tsekata.
Olen kuullut miehiltä paheksuntaa, että monikin upeus on siihen hurahtanut, miehet eivät yllä sille tasolle.
Ja lisään vielä että olen huomannut että moni luuleekin etten ole kiinnostunut mistään ja luen vain cosmopolitania mutta siinähän luulee. Monilla on just toi ennakkoluulo että jos on kiinnostunut ulkonäöstään tietyllä tavalla niin ei sitten voi olla kiinnostunut mistään tietyistä asioista.